کشف ۵۰ هزار تن گندم احتکارشده در اصفهان

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف یک انبار احتکار گندم در استان اصفهان خبر داد و گفت: در این انبار ۵۰ هزار تن گندم احتکار شده بود که ارزش ریالی آن نزدیک به ۵۵۵ میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی درخصوص کشف گندم احتکار شده در استان اصفهان، اظهار کرد: طی بازرسی بازرسان وزارت جهاد کشاورزی در استان اصفهان و با گزارش‌های واصله در هفته گذشته از احتکار گندم، با همکاری سازمان اطلاعات سپاه با یک اَبر احتکار مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در یک انبار ۵۰ هزار تن گندم احتکار شده بود که ارزش ریالی پرونده آن که به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده نزدیک به ۵۵۵ میلیارد تومان است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه محتکران قوت مردم را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: بازرسان ما در سراسر کشور با همکاری بازرسان بسیج و دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

امرالهی تاکید کرد: اگر یک کارخانه یا تولیدی کالایی را احتکار کند، بازرسان وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ مماشات با آن‌ها برخورد خواهند کرد و اشد مجازات را برای محتکران کالاهای اساسی وابسته به دولت و بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 585729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.