لاپورتا: دی یونگ را نمی‌فروشیم!

مشکلات مالی بارسلونا یکی از بزرگ‌ترین دلایلی بود که آن‌ها قصد داشتند دست به فروش دی‌یونگ بزنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد که به‌رغم علاقه منچستریونایتد، قصد فروش «فرنکی دی یونگ» را ندارد و این بازیکن هلندی در کاتالونیا باقی می‌ماند تا به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا طی هفته‌های اخیر جدی‌ترین هدف منچستر در پنجره نقل و انتقالات بوده است و «اریک تن هاگ» تمایل زیادی داشت تا دوباره با این بازیکن کار کند و او را در ترکیب خود در اختیار داشته باشد. منابع خبری بارها اخبار انتقال احتمالی دی یونگ به منچستر را پوشش دادند و باور داشتند که دیر یا زود بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

مشکلات مالی بارسلونا یکی از بزرگ‌ترین دلایلی بود که آن‌ها قصد داشتند دست به فروش دی یونگ بزنند. بارسا برای ایجاد اصلاحات لازم در ترکیب خود نیاز داشت تا به هر ترتیب فروش هافبک هلندی خود را نهایی کند. با این حال، اکنون لاپورتا مدعی شده است که این هافبک در نیوکمپ خواهد ماند و قرار نیست راهی انگلستان شود.

با توجه به اینکه دی یونگ تمایل کمی برای رفتن به منچستر نشان داده بود، خروج او همیشه با انگیزه‌های مالی بارسا مرتبط بود؛ اما با توجه به تأمین منابع مالی پس از فروش بخشی از حقوق پخش تلویزیونی، لاپورتا پیشنهاد کرده است که نیازی به انتقال هافبک تیمش وجود ندارد و وی می‌تواند بماند.

لاپورتا در مصاحبه‌ای گفت: ما قصد فروش دی یونگ را نداریم و او می‌خواهد بماند. منچستریونایتد تنها باشگاهی نیست که به جذب او علاقه نشان داده اما انتخاب اول دی یونگ بارسلونا است.»

به این ترتیب ماراتون بی پایان اخبار نقل و انتقالاتی در خصوص دی یونگ و منچستر یونایتد به پایان رسید و می‌توان انتظار داشت که فصل آینده نیز، هافبک هلندی پیراهن بارسلونا را بر تن داشته باشد. او که علاقه داشت با ژاوی هرناندز کار کند و در بارسلونا بماند، با فشار مدیران بارسا مجبور به مذاکره با یونایتد شده بود اما حالا وضعیت آبی‌اناری‌ها کاملاً متفاوت شده است.

کد خبر 585727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.