درخواست جدایی رونالدو از منچستر

رونالدو در حال ارزیابی گزینه‌های خود برای فصل آینده است زیرا احساس می‌کند در سیستم تهاجمی اریک تن هاگ نمی‌تواند به خوبی عمل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کریستیانو رونالدو با توجه به تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده در نظر دارد از اولدترافورد جدا شود و مسیر جدیدی را در سال‌های آخر دوران فوتبال خود آغاز کند.

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه مهاجم پرتغالی منچستر به دنبال یک باشگاه جدید است به گوش می‌رسد. گفته شده است که او در حال ارزیابی گزینه‌های خود برای فصل آینده است زیرا احساس می‌کند در سیستم تهاجمی اریک تن هاگ نمی‌تواند به خوبی عمل کند و نتیجه رضایت بخشی نخواهد گرفت.

ستاره ۳۷ ساله نشان داده که هنوز در سطح بالایی قرار دارد و در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، با به ثمر رساندن ۱۸ گل در ۳۰ بازی در لیگ برتر و شش گل در هفت بازی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که یکی از برترین بازیکنان حال حاضر اروپا است. کریس رونالدو به دنبال یک باشگاه جدید است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او به خوبی می‌داند که شرایط کنونی منچستر به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که خیلی سریع وارد رقابت برای کسب جام شوند و احتمالاً یک پروسه چند سال برای بازگشت به اوج برای این تیم وجود دارد.

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری به جذب رونالدو علاقه دارند و چلسی با تاد بولی یکی از جدی‌ترین مشتری‌های او محسوب می‌شود. همچنین باشگاه‌های بایرن مونیخ از آلمان و آ اس رم از ایتالیا نیز علاقه خود به جذب کریس را پنهان نکرده‌اند. با این حال منطقی نیست که تصور کنیم رونالدو تیم منچستر یونایتد را به مقصد رم ترک کند چرا که این باشگاه نیز در حال حاضر در لیگ اروپا حضور دارد.

باشگاه پاری سن ژرمن نیز توسط رسانه‌ها به عنوان یکی از مقاصد احتمالی رونالدو در نظر گرفته شده است اما تاکنون هیچیک از مدیران این باشگاه سیگنالی در خصوص جذب ستاره پرتغال نداده اند.

کد خبر 585717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.