خیزش گردوخاک و کاهش دید در مناطق شرقی و مرکزی اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید امروز در مناطق شمال‌شرقی، شرقی و مرکز استان منجربه خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی ناپایدار امروز بر استان اصفهان است. بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا در در مناطق شمال‌شرقی، شرقی و مرکز استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه هوا در بامداد فردا به حداقل ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان منجربه کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد، خاطرنشان کرد: خنک‌ترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با دمای ۹ درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه نیز بادرود نطنز با دمای ۴۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 585715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.