ارتقای ۱۶ پله‌ای رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور

طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیئت استان اصفهان در بین دیگر هیئت‌های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه چهارم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین صمدانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در رابطه با ارتقای ۱۶ پله‌ای رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور، اظهار کرد: متأسفانه در سال ۱۳۹۹ رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال اول ۱۶ پله صعود کنیم و امید داریم با استعانت از خداوند متعال و حمایت مسئولان سال‌های آینده درخشان‌تر باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و خط‌مشی، پیشرفت و توسعه در رشته‌های زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین‌انداز خواهد شد.

صمدانی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص اجرا شده توسط این هیئت در سطح استان، تصریح کرد: علی‌رغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی عمل خواهیم کرد.

کد خبر 585714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.