خرید آنلاین نان، تحویل فوری درب منزل
خرید نان تازه

صبح زود است و خواب می‌چسبد. از طرف دیگر نان تازه و بوی اشتهاآورش هم می‌تواند شروع روز را خوشایندتر کند.

تکلیف چیست؟ میان رختخواب گرم‌ونرم و رسیدن به نان تازه کدام را انتخاب می‌کنید؟ خب دیگر لازم نیست از رختخواب جدا شوید، چون خرید نان با اپلیکیشن اسنپ به شما اجازه می‌دهد که هم در رختخواب بمانید و هم از نان داغ و تازه لذت ببرید. بله، سفارش نان هم با اسنپ مقدور است!

مزایای خرید نان با اپلیکیشن اسنپ

سفارش نان تازه از نانوایی‌های اطراف

میل‌کردن نان تازه یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های صبحانه است. همه نان تازه را دوست دارند، اما خیلی‌ها دلشان نمی‌خواهد برای خرید نان صبح به نانوایی بروند و در صف بایستند. با توجه به امکان سفارش آنلاین انواع نان، می‌توانید هر روزی از هفته نان داغ و تازه را دم در منزل تحویل بگیرید و خودتان را با رفتن به نانوایی خسته نکنید.

امکان سفارش آنلاین انواع نان کارتان را برای تهیه صبحانه‌ای دل‌انگیز راحت می‌کند. حتی می‌توانید نان را برای دیگران هم سفارش بدهید. مثلاً اگر از مادر و پدر یا مادربزرگ و پدربزرگتان دور هستید و دوست دارید صبح‌ها نان تازه به دستشان برسانید، با سفارش نان تازه از اسنپ می‌توانید به خواسته‌تان برسید.

امکان سفارش نان از هر نوعی

با وجود سامانه خرید نان اسنپ، می‌توانید در زمانی کوتاه به نان دلخواهتان برسید و به سفره صبحانه تان صفا بدهید. نان بربری را ترجیح می‌دهید یا نان سنگگ را؟ شاید هم نزدیک ناهار است و یادتان می‌افتد که برای ناهار به نان لواش نیاز دارید. در هر حال، خرید آنلاین نان شما را به خواسته‌تان می‌ساند.

مجموعه‌ای از نانوایی‌های نزدیک در محله و خیابان‌های اطرافتان در اسنپ حضور دارند. با سفارش‌دادن به آنها، نان را تازه و تمیز دم در منزل یا محل کار تحویل می‌گیرید و نوش جان می‌کنید. سفارشتان را که در اسنپ ثبت می‌کنید، نان‌های داغ و تازه را در بسته‌بندی مناسب و بهداشتی برایتان آماده می‌کنند و می‌فرستند.

نحوه سفارش نان با اپلیکیشن اسنپ

خرید آنلاین نان

برای سفارش نان تافتون یا هر نان دیگری می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. کافی است به همان اپلیکیشن معروف و آشنایی مراجعه کنید که با آن تاکسی اینترنتی می‌گیرید و نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن دیگری نیست.

خیلی‌ها در طول روز از خدمات اسنپ استفاده می‌کنند، اما شاید ندانند که روزبه‌روز به امکانات این سوپراپ اضافه می‌شود. خرید نان هم یکی از جذاب‌ترین خدماتش است. برای این کار، با چند گام ساده سفارشتان را ثبت می‌کنید:

· وارد اپلیکیشن اسنپ شوید؛

· نشانی و شماره تلفنتان را وارد کنید؛

· به بخش غذا بروید؛

· گزینه «نان» را انتخاب کنید؛

· فهرستی از نانوایی‌های در دسترس به شما نمایش داده می‌شود که از میانشان نانوایی مدنظر را انتخاب کنید؛

· وارد صفحه مربوط به نانوایی شوید و نان مدنظر و تعدادش را مشخص کنید؛

· هزینه خریدتان را آنلاین بپردازید و تمام.

استفاده از فیلترها در فرایند سفارش نان

زمانی که وارد صفحه انتخاب نانوایی‌ها می‌شوید، امکان استفاده از فیلترهایی برای ساده‌تر شدن انتخاب‌هایتان هم وجود دارد. این فیلترها گزینه‌های موجود در فهرست را براساس عوامل مختلفی طبقه‌بندی می‌کنند و به شما نشان می‌دهند، از جمله:

· هزینه ارسال؛

· دارای کوپن‌های تخفیف؛

· دارای اسنپ اکسپرس.

ببینید کدام‌یک از این شرایط را ترجیح می‌دهید. می‌خواهید ارسال نان برایتان رایگان انجام شود؟ عجله دارید و حاضرید ۵ تا ۲۰ هزار تومان برای ارسال نان بپردازید؟

با خرید نان سنگک آنلاین یا هر نوع دیگری از نان می‌توانید تخفیف هم بگیرید. از میان فیلترها، گزینه «دارای کوپن‌های تخفیف» را انتخاب کنید و ببینید که کدام نانوایی‌ها امروز تخفیف در نظر گرفته‌اند. در خرید حضوری نان هیچ‌گاه چنین چیزی را تجربه نخواهید کرد. خرید با طعم تخفیف باعث می‌شود که نان داغ و تازه خوشمزه‌تر هم بشود.

با انتخاب گزینه «دارای اسنپ اکسپرس» هم می‌توانید به نانوایی‌هایی وصل شوید که نان را خیلی سریع‌تر، یعنی ۳۰ دقیقه‌ای و شاید هم کمتر به دست‌تان می‌رسانند.

شیرینی جمع‌آوری امتیازها

در سامانه خرید نان اسنپ می‌توانید امتیازاتی را هم برای خود جمع کنید. در واقع استفاده از هریک از خدمات اپلیکیشن اسنپ باعث می‌شود امتیازاتی در بخش باشگاه مشتریان برایتان ثبت شود.

با این امتیازها می‌توانید برای استفاده از خدمات مختلف سوپراپ از کدهای تخفیف در خریدهای مختلف استفاده کنید. خرید نان هم با کدهای تخفیف مقدور است. هیچ‌کس هم که از خرید مقرون‌به‌صرفه‌تر بدش نمی‌آید!

در آخر

برای خرید نان سنتی یا هر نوع دیگری از نان سراغ خرید آنلاین بروید تا لازم نباشد از رختخواب نرم و گرم جدا شوید. تا شما سفره را بچینید، نان هم می‌رسد. نوش جانتان!

کد خبر 585705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.