هزینه‌های ستاد سفر اصفهان هر چه‌ زودتر به شورا ارائه شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا قبل از جلسه علنی آینده جمع‌بندی‌های لازم در خصوص هزینه‌های ستاد سفر اصفهان به شورای اسلامی ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز -یکشنبه دوازدهم تیرماه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری، اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر بعد از ایام نوروز نامه‌ای درباره هزینه‌های ستاد سفرهای نوروزی ارائه شد؛ نزدیک به چهار ماه از این موضوع می‌گذرد، لذا درخواست می‌کنیم تا قبل از جلسه علنی آینده جمع‌بندی این موضوع به دست شورا برسد.

وی با بیان اینکه راهبردهایی که در تدوین بودجه در نظر گرفته شد باید در طول سال جاری و ساری شود، افزود: لازم است ارتباط برنامه با تأکیدات بودجه و منشور شورای اسلامی شهر مشخص و در سامانه در دسترس قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید موارد زمان‌دار درباره راهبردهای تدوین بودجه دنبال شود، تاکید کرد: ارتباط برنامه و منشور شورای اسلامی شهر و بحث داده‌های مالی نیز باید ارائه شود، در غیر این صورت بر اساس توافق‌نامه زمان تصویب بودجه، ملزم به قطع کمک‌ها به بخش‌های مربوط هستیم.

وی در خصوص موزه بزرگ اصفهان، خاطرنشان کرد: برای تعیین تکلیف این موزه توافق‌هایی انجام شده بود که ۶۰ روز از بازه زمانی تعیین تکلیف گذشته است؛ درخواست شورای اسلامی شهر از اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان اصفهان در مجلس که شکایتی را در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح کردند، این است که موضوع را پیگیری کنند.

صالحی با اشاره به دو اقدام خوب مدیریت شهری در حوزه صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی و سامانه سوت زنی و شفافیت در شهرداری، اظهار کرد: حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات موضوعی سلیقه‌ای است، اما به هر حال باید دامنه وسیع نظرات را در نظر بگیریم.

وی با با بیان اینکه امیدوارم این نوع طرح‌ها باعث ترمیم وجهه و بازگشت برند شهرداری شود، افزود: بیش از ۹۹ درصد همکارانمان در شهرداری خدمات صادقانه ارائه می‌کنند، اما به هر حال همان یک یا نیم درصد، کل اعتبار مجموعه را زیر سوال می‌برند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: هر کاری به شیوه‌های مختلف موافق و مخالفانی دارد، لذا درخواست دارم اجازه دهید دست مجریان باز باشد و خیلی محدودشان نکنیم تا شاهد اقدامات مؤثری باشیم.

وی تاکید کرد: حفظ کرامت تمام کارمندان واجب است، این طرح نیز برای دفاع از کارمندانی که دارای سلامت اداری هستند، راه‌اندازی شده است، در واقع طرح سامانه سوت زنی برای این اجرایی شد که هویت، استقلال، سلامت آنها حفظ شود و عده معدودی آن را خدشه‌دار نکنند.

کد خبر 585703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.