تمرین شاداب دختران والیبالیست ایران در نورسلطان

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران، تمرین شادابی را در دومین روز حضور خود در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که روز شنبه _یازدهم تیرماه_ وارد شهر نورسلطان میزبان مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا شده بود، صبح امروز _یکشنبه دوازدهم تیر_ دومین تمرین خود برگزار کرد.

ملی‌پوشان از ساعت ۹ تمرینات خود را با گرم کردن آغاز کردند. در ادامه اسپک و دریافت سرویس را انجام دادند و بعد از آن با توجه به آنالیز تیم تایلند، تاکتیک‌های دیدار با این تیم را محور تمرینات خود قرار دادند تا بعد از ۹۰ دقیقه به کار خود در این جلسه تمرینی پایان دهند.

تیم ملی جوانان در سالن جدیدی تمرینات امروز خود را برگزار کردند اما امکانات آن مانند سالن روز نخست از نظر کف‌پوش و تجهیزات دیگر کامل بود.

سرمربی تیم ملی جوانان دختر درباره این جلسه تمرینی گفت: امروز به مدت یک ساعت و نیم تمرین کردیم و تلاش داشتیم تا گرم کردن بازیکنان مانند گرم کردن مسابقات باشد. همچنین با توجه به آنالیز شب گذشته تیم تایلند، یک سری تغییرات تاکتیکی را در تمرین امروز ایجاد کردیم.

پدیده بلوری‌زاده افزود: تا حدودی بازیکنان به شرایط زمین عادت کردند و نسبت به روز گذشته بهتر بودند، زیرا دیروز تازه از راه رسیده بودیم و ملی‌پوشان خسته بودند. بازیکنان دیشب استراحت کردند و امروز سرحال‌تر در تمرینات حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر به آنالیز بازی با تیم تایلند می‌پردازیم، گفت: از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ آنالیز بازی با تایلند را انجام می‌دهیم.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از سیزدهم تا بیستم تیرماه با حضور ۹ تیم برگزار می‌شود.

تیم والیبال جوانان دختر ایران که ششمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی هم‌گروه است.

تیم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ فردا _دوشنبه سیزدهم تیرماه_ به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود.

کد خبر 585691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.