ضرورت فعال‌سازی زیرساخت‌های فناوری در شهرداری تهران

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر دستورات لازم جهت فعال‌سازی تمام زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شهرداری تهران را صادر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس‌احسان امروز _یکشنبه، دوازدهم تیرماه_ در هفتادوپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، اظهار کرد: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری که با هدف ایجاد مشکل و نارضایتی بین شهروندان انجام شد، می‌گذرد و در این مدت همکاران پرتلاش در سازمان فاوا نهایت همت خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از سرویس‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران فعال شد.

وی ادامه داد: با گذشت زمان قابل توجهی از این موضوع سامانه‌های تحلیل اطلاعات، فضاهای بی‌دفاع شهری، کمیسیون‌های شهری از جمله کمیسیون ماده ۵ و پرتال معاونت‌ها همچنان در دسترس نیست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به فعالیت نداشتن سامانه دورکاری کارکنان نوعی بلاتکلیفی و اختلال در خصوص نحوه اعمال دستورالعمل دورکاری بانوان باردار یا دارای فرزند کمتر از شش سال رخ داده است و مجموعه این اتفاقات زیبنده شهرداری تهران نیست.

وی افزود: از شهردار تهران تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر دستورات لازم جهت فعال‌سازی تمام زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شهرداری را صادر کند.

شمس‌احسان با اشاره به اینکه از طرف کارکنان شهرداری تهران مطالبه‌های بحقی مطرح می‌شود، تصریح کرد: بارگذاری نکردن احکام و فیش‌های حقوقی با وجود گذشت بیش از ۱۰۰ روز از سال جاری اقدام درستی نیست و باید رفع شود، هر چند مشکلاتی در زمینه تعیین میزان افزایش حقوق کارکنان رسمی و قراردادی وجود دارد، اما با دستور شهردار تهران که پیش از این نیز چند بار رسانه‌ای شده است، انتظار می‌رود در اسرع وقت و بر اساس قانون نسبت به اعمال ضرایب و محاسبه فیش حقوقی و احکام جدید اقدام شود تا کارکنان از بلاتکلیفی خارج شوند هر چند مطلع هستم که شهردار و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

کد خبر 585675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.