تاکیدات بودجه باید در زمان خود عملیاتی شود

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکیدات بودجه شهرداری باید در زمان خود عملیاتی و اگر مشکلی وجود دارد باید به آن پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه دوازدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری، اظهار کرد: اوایل خردادماه پس از تشکیل هیئت تحقیق و تفحص گزارش‌هایی را درباره وضعیت عمرانی و خدمات شهری شهرک شهید کشوری درخواست کردیم که این موارد تهیه و برای هیئت ارسال شد، اما در یک مورد خاص، پرونده‌های مربوطه به‌رغم چند بار پیگیری ارسال نشده است که تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: در جریان هستیم که درباره این پرونده، محتوا آماده است و از همکاران درخواست می‌کنیم که مستندات رسمی را در اختیار هیئت قرار دهند.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی از تأکیدات در پیوست بودجه آمده و شهرداری آن را به دو قسمت زمان‌دار و بدون محدودیت زمانی تبدیل کرده است، در آخرین بررسی کمیسیون پایش همچنان تعداد قابل ملاحظه‌ای از تأکیدات بودجه که زمان‌دار بوده و تا پایان خردادماه باید عملیاتی می‌شده، بدون پاسخ گذاشته شده است.

وی ادامه داد: شایسته است که در این زمینه به طور جدی اقدام شود، زیرا تأکیدات بودجه باید در زمان خود عملیاتی شود تا اگر مشکلی وجود دارد، به آن پاسخ داده شود.

کد خبر 585665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.