ایران ۲۰-ایتالیا ۳۵/توقف دختران ایران مقابل ایتالیا

ملی‌پوشان هندبال جوانان دختر ایران در چارچوب تورنمنت جهانی دور پرزیدنت‌کاپ با نتیجه ۲۰ بر ۳۵ مقابل ایتالیا نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از روز بیست‌ودوم ژوئن (یکم تیرماه) آغاز شده و تا سوم جولای ۲۰۲۲ (دوازدهم تیرماه) در کشور اسلوونی ادامه خواهد داشت.

دختران ملی‌پوش جوانان ایران در نخستین دیدار خود مقابل گینه ۱۹ بر ۱۹ به تساوی رسیدند و در دومین دیدار نیز ۲۹ بر ۲۴ مقابل تونس بازی را واگذار کردند. تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم قدرتمند سوئد رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تن به سومین شکست خود داد و با شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی، برای قرار گرفتن در جایگاه‌های هفدهم تا سی‌ودوم راهی رقابت‌های پرزیدنت کاپ قهرمانی جهان شد.

در ادامه رقابت‌های هندبال جوانان دختر جهان و در مسابقات پرزیدنت‌کاپ ملی‌پوشان ایران در مصافی نزدیک و پایاپای تنها با اختلاف یک‌گل و با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ مقابل هند تن به شکست داد. تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران با پیروزی مقابل مکزیک در مسابقات قهرمانی جهان موفق شد با برتری ۴۶ بر ۲۶ در یک‌روز به‌یادماندنی اولین پیروزی تاریخ بانوان هندبالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را رقم بزند.

در ادامه رقابت‌های هندبال پرزیدنت کاپ قهرمانی جوانان دختر جهان ۲۰۲۲ تیم ملی ایران مقابل ایتالیا به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ شکست خورد. نیمه‌نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ به سود ایتالیا به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ایتالیا با اختلاف ۶ گل به پیروزی رسید تا در نهایت ملی‌پوشان ایران با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ مغلوب حریف شدند.

کد خبر 585620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.