کمیسیون اصل ۹۰ با زمین‌خواری برخورد می‌کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این آمادگی وجود دارد تا طی روزهای آتی در نشست کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس، با حضور دادستان شهرستان دماوند در خصوص زمین‌خواری‌ها و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی تصمیم‌گیری و اقدام شود.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح نظارت میدانی صبح امروز خود به همراه سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده دماوند و فیروزکوه از اداره دادگستری شهرستان دماوند، اظهار کرد: در جریان این نظارت میدانی ضمن گفت‌وگو با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دماوند نشستی را در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به دستگاه قضائی که مجلس در زمینه تقنینی می‌تواند به رفع آنها کمک کند، برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در دیدار با کارکنان و مراجعین دادگستری شهرستان دماوند ضمن تبریک هفته قوه قضائیه پیرامون مسائل و مشکلات این بخش گفت‌وگو داشتیم، افزود: مقرر شد در مجلس مواردی از جمله ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد پیگیری شود.

نماینده تهران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دادستان شهرستان دماوند معتقد بود با توجه به اینکه بازه زمانی اجرایی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به پایان رسیده است این قانون باید تمدید و اصلاح شود.

خضریان با بیان اینکه در خصوص مسائل معیشتی کارکنان قوه قضائیه نیز مسائلی مطرح شده که مقرر شد این موارد در مجمع نمایندگان استان تهران از دستگاه‌قضائی و دادگستری استان تهران پیگیری شود، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا در بحث نظام هماهنگ کارکنان دولت موارد مطرح شده در زمینه معیشت کارمندان قوه قضائیه نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص بعضی از شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و زمین‌خواری که برای ساکنان بومی ایجاد مزاحمت کرده است نیز در این نظارت میدانی مباحثی مطرح شد، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در نشست کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس طی روزهای آتی با حضور دادستان شهرستان دماوند در خصوص زمین‌خواری‌ها و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی تصمیم‌گیری و اقدام شود.

کد خبر 585607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.