ون‌پارس حتی فراتر از لیگ یک است/ از ابتدا هدفم صعود بود

کمتر از ۴۸ساعت دیگر ون‌پارس در بندرعباس دیدار برگشت پلی‌آف را برابر شهرداری این شهر برگزار خواهد کرد و چشم سرخ‌پوشان اصفهانی در نوک حمله، به ساق‌های یک استقلالی سابق دوخته شده است!

به گزارش خبرنگار ایمنا، ون‌پارس در شرایطی به یک قدمی لیگ یک رسیده که چند هفته‌ای است از مهره نامدار سابق استقلال در ترکیب خود بهره می‌برد. «فردین نجفی» که ابتدای فصل با تصمیم فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد، حالا استعداد ناب فوتبالی خود را برای نماینده اصفهان در لیگ دسته دوم به کار گرفته است. نجفی درست زمانی به ون‌پارس اضافه شد که آن‌ها در کورس تنگاتنگی با چند تیم برای راهیابی به پلی‌آف قرارگرفته بودند اما در نهایت این سرخ‌پوشان بودند که رقیب شهرداری بندرعباس در این مرحله شدند.

ون‌پارسی‌ها دیدار رفت را در فولادشهر با یک گل به سود خاتمه دادند اما تعیین سرنوشت نهایی سومین و آخرین تیم صعود کننده به لیگ دسته یک به دوشنبه هفته جاری و بازی برگشت دو تیم در هوای گرم بندرعباس سپرده شد. به بهانه این مسابقه حساس، فردین نجفی گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

در دیدار رفت موفق به پیروزی شدید. شهرداری بندرعباس را چطور رقیبی می‌بینید؟

شهرداری بندرعباس تیم خوب، سخت‌کوش و قابل احترامی است ولی ما هم ون‌پارس هستیم و همه مسابقات را برای برد به زمین می‌رویم. امیدوارم در بندرعباس بتوانیم دوباره آن‌ها را شکست دهیم.

زمانی که به تیم اضافه شدید، ون‌پارس در کورس سختی قرار داشت و شاید حتی نسبت به بقیه رقبا کار دشوارتری برای صعود به پلی‌آف داشت؛ اما این اتفاق برایتان رخ داد. آمدن شما تأثیر خوبی روی تیم داشته است

زمانی که به این تیم آمدم، شرایط جدول پیچیده بود. از روز اولی هم که به اینجا آمدم، هدفم صعود به لیگ یک با تیم ون‌پارس بود و خدا را شکر که نقش کوچکی در این موفقیت داشتم.

به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در استقلال را داشته، امکانات ون‌پارس را چطور می‌بینید؟

ون‌پارس تیم باشخصیت، باثبات و حتی به نظرم فراتر از لیگ است. جا دارد زحمات مدیرعامل تیم را جبران کرده و با برد در بندرعباس، خوشحال‌شان کنیم.

بازی برگشت باید در بندرعباس و مقابل هوادارهای تیم میزبان به میدان بروید. چقدر به صعود امیدوار هستید؟

تیم‌های روبه‌رو برایمان قابل احترام هستند، ولی ما هم ون‌پارسیم و همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. امیدوارم بتوانیم با وجود هوادارها و مردم خونگرم بندرعباس، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با برد از زمین خارج شویم‌. بازیکن‌های ما اکثراً باتجربه هستند و حضور هوادارها نیز بیشتر به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم با دست پر به اصفهان برگردیم‌.

وضعیت روحیه‌ای و انگیزشی تیم چطور است؟

تیم باانگیزه‌ای هستیم‌. همه هم قسم شده‌ایم که به این مهم دست پیدا کنیم و امیدوارم ثمره یک سال تلاش‌مان را در دیدار مقابل بندرعباس بگیریم. شک نکنید از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین عضو تیم همه باهم برای یک هدف که صعود به لیگ یک هست تلاش خواهیم کرد.

در آخرین دقایق بازی رفت این فرصت را داشتید که با زدن گل دوم، کار صعود را تمام کنید. فکر می‌کنید بتوانید در دیدار دوشنبه گل صعود را بزنید؟

مهم نیست چه کسی گل را بزند. امیدوارم با برد بتوانیم زحمات کادر فنی و عوامل ون‌پارس را جبران کنیم. مطمئن باشید تمام توان خود را برای بالا بردن پرچم ون‌پارس می‌گذاریم.

کد خبر 585598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.