چهارباغ هنوز ظرفیت‌هایی برای توسعه دارد/نمایشگاه صنایع‌دستی در این خیابان برگزار شود

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه چهارباغ هنوز هم ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد، گفت: ازجمله این ظرفیت‌ها می‌توان به ایجاد تفریحات سالم و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهایی که با فضای تاریخی چهارباغ همخوانی داشته باشد، اشاره کرد.

اسدالله عدالت‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ابتدای پیاده‌راه شدن چهارباغ، هتل‌های این خیابان با آسیب اقتصادی مواجه شدند اما با رونق گرفتن گردشگری، این آسیب‌ها نیز رفع شده است و می‌توان شاهد رونق اقتصاد در این حوزه بود.

وی افزود: پس از اجرای طرح، این خیابان زیبایی بیشتری به خود گرفته است و مسافران و گردشگران از پیاده‌راه شدن آن، ابراز رضایت می‌کنند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان گفت: چهارباغ هنوز هم ظرفیت‌های بسیاری برای گسترش دارد، ازجمله می‌توان به ایجاد تفریحات سالم و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهایی که با فضای تاریخی چهارباغ همخوانی داشته باشد، اشاره کرد.

عدالت‌پناه درخصوص وضعیت فعلی خیابان چهارباغ تصریح کرد: همشهریان اصفهانی نیز جزو افرادی هستند که در این خیابان تجمع کرده و قدم می‌زنند؛ همین موضوع منجر به افزایش تقاضا در زمینه تغذیه شده است. مسافران بسیار از وجود این خیابان راضی بوده و از زیبایی آن لذت می‌برند.

وی ادامه داد: اگر آب رودخانه زاینده‌رود جاری می‌بود، می‌توانستیم ظرفیت‌های گردشگری بیشتری در چهارباغ ایجاد کنیم و حتی درشکه‌چی‌های میدان نقش‌جهان در این خیابان نیز فعال شوند.

کد خبر 585592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.