بحران آب؛ مهمترین مشکل مشکین‌دشت است

رئیس شورای شهر مشکین دشت مهمترین مشکل این شهر را بحران آب دانست و گفت: ۱۰۰ درصد آب شرب مشکین دشت از طریق آب‌های سطحی تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کریمی‌پور در آئین معارفه شهردار مشکین‌دشت که عصر امروز_ شنبه یازدهم تیرماه_ در سالن اجتماعات پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، با اشاره به مشکلات عمده مشکین دشت، اظهار کرد: این شهر با مشکلات عدیده‌ ای درگیر است که مهمترین آنها بحران آب است. ۱۰۰ درصد آب شرب شهر از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود و باید در خصوص دسترسی به آب‌های سطحی و تأمین آب مورد نیاز شهر، اهتمام ویژه‌ ای به کار گرفته شود.

وی بر لزوم پیگیری موضوع املاک قولنامه‌ ای و تبدیل آنها به املاک سنددار توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: با توجه به راهکارهای ایجاد شده در جهت رفع این مشکل، پیگیری آن توسط شهرداری در جهت حل مشکلات شهروندان ضروری است.

کریمی‌پور تعیین تکلیف موضوع انتزاع شهر فردیس از کرج و مشکین دشت از فردیس را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه مطالعات علمی طرح جامع هر دو شهر در حال انجام است؛ تعیین تکلیف انتزاع در اسرع وقت اهمیت ویژه‌ای دارد تا هر دو شهر بتوانند از انتزاع به شکل ویژه‌تری بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همت پژوهشگاه مواد و انرژی نخستین مجوز پارک علم و فناوری در پژوهشگاه صادر شده که اتفاقات خوبی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 585531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.