مشکین‌دشت در حوزه خدمات شهری دچار عقب‌ماندگی جدی است

فرماندار فردیس گفت: با وجود برگزاری جلسات مکرر در این خصوص، خروجی مناسب حاصل نشده و رفع آن نیازمند پیگیری جدی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد کاشفی در مراسم معارفه شهردار مشکین دشت که عصر امروز_ یازدهم تیرماه_ در سالن اجتماعات پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، با اشاره به محرومیت شهرستان فردیس به ویژه مشکین‌دشت، اظهار کرد: لازم است امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر بسیج شود.

وی مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد و خطاب به شهردار جدید مشکین دشت، گفت: متأسفانه تخلفات اداری در هر جایی ریشه دوانده و در زمینه مقابله با آنها جای اغماض نیست، باید تمام قد جلوی آن ایستاد و افراد متخلف را از اطراف خود حذف کنید؛ افراد صدیق کم نیستند؛ با بهره گیری از افراد توانمند، متخصص و متعهد برای خدمت به مردم تلاش کنید.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: در مسئولیت خود بر اساس قانون عمل و برای خدمت صادقانه به مردم شبانه روزی تلاش کنید تا شهروندان مشکین دشت به آنچه شایسته است، دست یابند.

وی به موضوع املاک قولنامه‌ای به عنوان یکی از مهمترین موضوعات پیش روی مدیریت شهری و شهروندان مشکین دشت اشاره کرد و گفت: با وجود برگزاری جلسات مکرر در این خصوص، خروجی مناسب حاصل نشده و رفع آن نیازمند پیگیری جدی است.

کاشفی با بیان اینکه طرح جامع و تفصیلی مبنای اقدامات شهرداری است، تصریح کرد: شورا و شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به تدوین و تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی اقدام کنند، توسعه اقدامات عمرانی در شهر باید مدنظر قرار گیرد و طرح‌های عمرانی پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد. مشکین دشت در حوزه خدمات شهری دچار عقب‌ماندگی جدی که رفع آن نیازمند تلاش بیشتر است.

وی ایجاد دسترسی شهرستان فردیس به شبکه آب‌های سطحی را از موضوعات مورد پیگیری جدی فرمانداری دانست و افزود: در کشور درصد استفاده از آب‌های سطحی به آب‌های زیرزمینی ۶۰ به ۴۰ است، اما این میزان در کرج برعکس است و ۴۰ درصد از آب‌های سطحی استفاده می‌شود؛ این در حالی است که ۱۰۰ درصد منابع آب فردیس از آب‌های زیرسطحی تأمین می‌شود.

فرماندار فردیس توسعه و نگهداری فضای سبز در جهت استفاده عموم مردم و تلاش برای تأمین آسایش شهروندان با استفاده از ظرفیت‌های موجود را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 585529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.