کلوپ: لیورپول باشگاه صلاح است

صلاح روز جمعه قرارداد سه ساله خود را روی کاغذ امضا کرد و به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش در لیورپول پایان داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «محمد صلاح» ستاره مصری قرارداد سه ساله جدیدی با لیورپول امضا کرد تا او را در مرسی‌ساید حفظ کند و بدون شک «یورگن کلوپ» نیز از باقی ماندن ستاره تیمش بسیار خوشحال است.

صلاح، روز جمعه قرارداد سه ساله خود را روی کاغذ امضا کرد و به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش در لیورپول پایان داد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از تمدید محمد صلاح در آنفیلد خوشحال شده و معتقد است که قرمزها هنوز بهترین کیفیت صلاح را ندیده‌اند.

ملی‌پوش مصری با گلزنی‌های خود به قهرمانی بزرگ در مرسی‌ساید تبدیل شده و هواداران لیورپول می‌توانند چند سال دیگر نیز از هنرنمایی‌های وینگر آفریقایی خود لذت ببرند.

کلوپ درباره تمدید قرارداد صلاح گفت: مطمئن هستم که جشن‌هایی برای این خبر برگزار می‌شود. واقعاً خوشحالم؛ این بهترین تصمیم برای ما و اوست، فکر می‌کنم او به ما تعلق دارد. الان باشگاه لیورپول متعلق صلاح است. کمی طول کشید تا به نتیجه حاصل شود اما در حال حاضر همه چیز خوب است و به هر حال بهترین چیزها همیشه ارزش انتظار را دارند. مو یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این طبیعی است که وقتی در سطح او هستید، خواسته‌هایی داشته باشید.

وی ادامه داد: شک ندارم بهترین سال‌های محمد صلاح هنوز در راه است. پنج فصل اول او در اینجا افسانه‌ای بوده است. از نظر تناسب اندام، او یک ماشین است و در باورنکردنی‌ترین شکل قرار دارد. سختکوش است و پاداش تلاش خودش را نیز می‌گیرد. هر سال توانایی‌های او بیشتر می‌شود و از این بابت بسیار خوشحالم. صلاح مورد تأیید هم تیمی‌هایش است و خوشحالم که او با ما می‌ماند. ما می‌توانیم با هم به چیزهای بیشتری دست پیدا کنیم.

صلاح در سال ۲۰۱۷ پس از تحت تأثیر قرار دادن علاقه‌مندان فوتبال در رم به لیورپول نقل مکان کرد و در باشگاه جدیدش به یک ستاره بی‌بدیل تبدیل شد. وی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، ۳۲ گل در ۳۶ بازی به ثمر رساند و عنوان گلزن‌ترین بازیکن لیگ را به دست آورد. او درمجموع ۱۵۶ گل در ۲۵۴ بازی در تمام رقابت‌ها برای قرمزها به ثمر رسانده و در رده نهم رده‌بندی برترین گلزنان تاریخ باشگاه لیورپول قرار دارد.

صلاح در طول پنج فصل حضورش در آنفیلد، لیورپول را به عناوین لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا رساند؛ همچنین سه بار جایزه کفش طلای لیگ برتر را نیز از آن خود کرده است.

کد خبر 585511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.