اسکان اضطراری و آب آشامیدنی اولویت اصلی برای زلزله‌زدگان هرمزگان/۸۹ مصدوم تاکنون

سخنگوی اورژانس کشور درباره مصدومان زلزله با بیان این که اسکان اضطراری و تهیه آب آشامیدنی اولویت اصلی برای زلزله‌زدگان هرمزگان است، گفت: در این زلزله تاکنون ۸۹ مصدوم به جا گذاشته که بیشتر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و هم اکنون ۱۵ نفر نیز بستری شدند.

به گزارش ایمنا، محمد خالدی در خصوص آخرین خبر از مصدومان زلزله واقع در هرمزگان حوالی بندر خمیر، اظهار کرد: زلزله تاکنون ۸۹ مصدوم به جا گذاشته که بیشتر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و هم اکنون ۱۵ نفر نیز بستری شدند.

وی در خصوص فوتی‌های زلزله صبح امروز هرمزگان، افزود: تاکنون پنج نفر در حادثه فوت کردند که سه نفر از آنها در محل حادثه و دو نفر نیز در بیمارستان فوت کردند. در میان فوت‌شدگان دو نفر خانم و سه نفر آقا بودند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه اولویت اصلی زلزله‌زدگان اسکان اضطراری است، گفت: با توجه به گرم بودن هوا گرما زدگی مشکل اصلی زلزله‌زدگان است؛ همچنین تأمین آب آشامیدنی و نظارت‌های بهداشتی در دستور کار اورژانس است.

وقوع زلزله‌های شدید ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری بامداد امروز در هرمزگان به همراه ده‌ها پس لرزه در روستاهای بندرخمیر علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی برجای گذاشته است، درپی این حادثه معاون اول رئیس‌جمهور به استاندار دستور داد تمام امکانات را برای کمک به زلزله زدگان به کار گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 585500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.