اطفای ۱۱۳ حریق و انجام ۱۲۲ عملیات نجات در کرج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۱۱۳ مورد حریق و انجام ۱۲۲ مورد عملیات نجات طی هفته گذشته در این کلان‌شهر خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته با حضور ۱۰۵۲ نیروی عملیاتی مستقر در ۳۲ ایستگاه، ۲۲۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و ۳۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه ۳۸ مورد احتیاط و ۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان انجام شد، افزود: در هفته گذشته ۶۷ مورد نجات افراد از حوادث، در کارنامه فعالیت سازمان آتش‌نشانی کرج ثبت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: در بین ۳۲ ایستگاه‌ها عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۰ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۲۲ با هفت مورد حریق و ۹ مورد حادثه، ایستگاه ۱۰۳ با ۱۴ مورد حریق و حادثه و ایستگاه ۱۰۹ با چهار مورد حریق و ۱۰ حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۱ مورد مجوز و ۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۲۸ نفر کارشناس به مدت ۸۵۵ ساعت صادر شده است، تصریح کرد: ۱۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۲ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۴۹۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و صدور هشت مورد گواهی جهت علت وقوع حریق، صدور پنج مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۳ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۷۸ ساعت کارشناسی در هفته گذشته صورت گرفت.

کد خبر 585397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.