شاهد افت ساخت‌وساز در شهر هستیم

شهردار داران گفت: کشاورزی و دامداری شغل بیشتر شهروندان است که درآمد و سوددهی ندارد، در بخش ساخت‌وساز نیز نمره خوبی نداریم و شاهد افت ساخت‌وساز در شهر هستیم.

حسن کامکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اولویت‌های شهرداری داران، ساماندهی فضای سبز و سیمای شهری، توسعه مبلمان شهری، نصب المان‌های شهری، نام‌گذاری معابر، اصلاح تابلوهای معابر و میادین، آذین‌بندی و چراغانی، زیباسازی و نوسازی چهره شبانه شهر است.

وی افزود: توسعه و اصلاح اماکن عمومی شامل پارک‌ها، شهربازی و اماکن تفریحی، ایجاد استخرهای مصنوعی برای قایقرانی، اجرای جوی و جدول، پیاده‌روسازی، اجرای عملیات آسفالت از دغدغه‌های اصلی شهروندان است که در بودجه جاری پیش‌بینی شده است.

شهردار داران با بیان اینکه وضعیت کنونی شهر در شأن شهروندان نیست، خاطرنشان کرد: توسعه شهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی و صرف بودجه و اعتبارات است تا بتوان شهر داران را به جایگاه واقعی ارتقا داد.

کامکار تصریح کرد: پیشرفت شهر بستگی به اراده و همت شهرداری و همکاری شهروندان دارد تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم، اگر شهروندان همراهی نکنند قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فریدن منطقه‌ای صنعتی نیست، این موضوع کار را برای شهرداری دشوار کرده است؛ چراکه صنعتی نبودن باعث افت و کم‌رونقی بازار شهر می‌شود.

شهردار داران گفت: کشاورزی و دامداری شغل بیشتر شهروندان است که به صورت سنتی اداره می‌شود و درآمد و سود چندانی ندارد، در بخش ساخت‌وساز نیز نمره خوبی نداریم و شاهد افت ساخت‌وساز در شهر هستیم.

کد خبر 585323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.