انجام تعمیرات ۹ پل مکانیزه عابرپیاده در اصفهان/ شهرداری متولی نگهداری پل قلمستان شد

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: از مجموع ۳۰ پل مکانیزه عابرپیاده شهر، در فاز نخست، ۹ پل تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری قرار گرفت که در مدت یک سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای اورهال و تأمین قطعات آن هزینه شده است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان تلاش می‌کند پل‌های عابرپیاده مکانیزه‌ای که تحت قرارداد و پوشش شهرداری قرار می‌گیرد، با بالاترین سطح سرویس در خدمت شهروندان باشد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۳۰ پل مکانیزه عابرپیاده شهر اصفهان، در فاز نخست ۹ پل تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری قرار گرفت که در مدت یک سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای اورهال و تأمین قطعات آن هزینه شده است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در فاز دوم قرار است ۹ پل دیگر تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری قرار گیرد تا در بالاترین سطح سرویس به شهروندان خدمات ارائه کند.

وی با بیان اینکه پل عابرپیاده مکانیزه قلمستان تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری قرار گرفت، گفت: این پل در اختیار بخش خصوصی بود که به دلیل اعتراض شهروندان مبنی بر خرابی و خاموشی بیش از اندازه، تحت نظارت مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری قرار گرفت تا اقدامات لازم به منظور اورهال و تعمیرات اساسی آن انجام شود.

توکلی‌پور با اشاره به اینکه بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای اورهال دو یونیت پل عابرپیاده مکانیزه قلمستان هزینه شده است، ادامه داد: مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان نیز برای دو یونیت دیگر این پل اختصاص یافته است.

کد خبر 585308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.