دفن زباله در چادگان به معضل بزرگی تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر چادگان با اشاره به معضل دفن زباله در شهر چادگان، گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که مدیریت شهری چادگان با آن دست و پنجه نرم می‌کند وضعیت نامناسب مکان دفن زباله است، لذا به دنبال مکان جدیدی برای دفن زباله هستیم.

میثم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد شورای ششم، اظهار کرد: از آغاز به کار شورای ششم در چهاردهم مردادماه تاکنون بیش ۱۶۰ مصوبه در موارد مختلف تصویب شده است و سعی داشتیم تا اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به متوقف شدن پروژه "پارتاک مال"، افزود: با پیگیری‌های متعدد و تلاش شورای ششم و شهرداری چادگان فعالیت اجرایی این پروژه از سر گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چادگان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر چادگان، تصریح کرد: امکان ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در شهر چادگان وجود نداشت، اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، امکان ثبت‌نام برای شهروندان فراهم شد؛ همچنین جانمایی برای اجرای طرح در بهترین نقطه شهر به نتیجه رسید.

وی در خصوص معضل دفن زباله در شهر چادگان، گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که مدیریت شهری چادگان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیت نامناسب مکان دفن زباله‌ها است، لذا پیگیری‌هایی انجام دادیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم زباله‌های شهری را به مکان جدید انتقال دهیم.

عابدینی با اشاره به فرسودگی واحدهای آموزشی محله "سمندگان"، افزود: از سوی شورای اسلامی شهر قطعه زمینی به متراژ بیش از دو هزار متر مربع به منظور ساخت مدرسه خیرساز در اختیار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 585298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.