آلومینیوم اراک ۴ بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

سیدمحمداحسان حسینی، محمدعلی صفیا، رضا جبیره و سیدمهران موسوی به آلومینیوم اراک پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با جذب چهار بازیکن جدید طی دو روز گذشته، به‌طور رسمی فعالیتش در پنجره نقل‌وانتقالاتی را آغاز کرد.

سیدمحمداحسان حسینی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو پس از توافق با باشگاه آلومینیوم قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد و نخستین خرید لیگ برتری اراکی‌ها لقب گرفت.

حسینی که در نیم‌فصل لیگ بیستم با نظر سیدمهدی رحمتی به‌عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس راهی شهرخودرو شد و طی یک‌سال‌ونیم اخیر در این تیم عضویت داشت، با پایان دوران حضورش در شهرخودرو و همچنین پرسپولیس، به عضویت آلومینیوم درآمد.

محمدعلی صفیا که سال گذشته در خیبر خرم‌آباد عضویت داشت، پس از توافق با باشگاه آلومینیوم به جمع اراکی‌ها پیوست. این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های وینگر و مهاجم را دارد و از جمله نفرات تأثیرگذار فصل اخیر خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول بود، رسماً به جمع بازیکنان آلومینیوم اضافه شد.

صفیا ۲۵ ساله که سابقه بازی در تیم‌ملی امید ایران را دارد و در باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، نفت‌وگاز گچساران، سرخ‌پوشان پاکدشت، مس کرمان و خیبر خرم‌آباد عضویت داشته، با نظر مثبت سیدمهدی رحمتی با آلومینیوم قرارداد بست.

در ادامه روند فعالیت نقل‌وانتقالات تیم فوتبال آلومینیوم اراک، این باشگاه با رضا جبیره، مهاجم فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسید. این مهاجم ۲۴ ساله که سابقه حضور در رده‌های جوانان و امید تیم ملی فوتبال ایران را دارد، پس از پایان قراردادش با صنعت نفت آبادان، با باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی دست یافت.

سیدمهران موسوی مدافع فصل گذشته تیم فولاد خوزستان با عقد قراردادی به آلومینیوم پیوست. موسوی چهارمین خرید نقل‌وانتقالاتی آلومینیوم اراک به‌شمار می‌رود که از جمع خوزستانی‌ها به اراک نقل‌مکان کرد؛ موسوی ۳۱ ساله پیش از فولاد در پیکان و راه‌آهن نیز سابقه بازی کردن دارد.

کد خبر 585294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.