اجرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات آسفالت با بیش از ۱۸ هزار مترمربع آسفالت در راستای بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و در قالب طرح محله‌محوری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر در قالب طرح محله‌محوری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در سطح منطقه ۹ در حال انجام است.

وی ادامه داد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر سطح منطقه ۹ به‌دلیل فرسودگی آسفالت، زیرساخت‌های غیراصولی، تردد روزانه وسایل نقلیه شخصی و دیگر موارد، نیاز به توجه جدی دارد و در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح این منطقه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه ارتقای کیفیت آسفالت معابر در جهت بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

وی تصریح کرد: از جمله عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم انجام شده است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار مترمربع آسفالت صرف بهسازی معابر شده است، گفت: با ساماندهی و بهسازی معابر، می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت.

وی جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۹ دانست و اضافه کرد: شهرداری این منطقه بر اساس اولویت‌بندی معابر، در حال انجام عملیات گسترده روکش آسفالت است و تاکنون محله‌های زهران، نصرآباد، گلستان، جروکان و سودان از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت معابر منطقه ۹ همچنان ادامه دارد، افزود: اجرای روکش آسفالت محله‌های گورتان، جنیران، لادان، کوهانستان و مهدیه در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 585266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.