آغاز ارائه ۳ خدمت جدید سلامت در اقلید با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، از سه خدمت جدید سلامت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق(ع) اقلید رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت امروز _پنجشنبه نهم تیر_ در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان فارس با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس این بیمارستان، دستگاه ماموگرافی دیجیتال و ویدئوآندوسکوپ کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) را افتتاح کرد.

دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اقلید از خدمات جدید این بیمارستان است که با اعتباری به مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

مبلغ یک میلیارد تومان از خرید این دستگاه، از سوی «امیرحسین مصطفوی» نیکوکار عرصه سلامت تأمین شده است، همچنین برای راه اندازی و نصب سی تی اسکن، یک دستگاه UPS به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از سوی شرکت فولاد اقلید اهدا شده است.

با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اقلید، نیاز بیماران این شهر در زمینه مراجعه به شهرستان‌های همجوار برای انجام سی تی اسکن برطرف می‌شود.

دیگر خدمت جدیدی که امروز به مجموعه سلامت شهرستان اقلید افزوده شد، دستگاه ماموگرافی دیجیتال بود که با مبلغ یک میلیارد تومان در کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرحله بهره برداری رسید و مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان آن از سوی یکی از نیکوکاران عرصه سلامت تأمین شده است.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، دستگاه ویدئو آندوسکوپ کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) در اقلید، با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۱۰۷ تخت خوابی حضرت ولی عصر (عج) اقلید با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع و در دو طبقه، از سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده است.

علاوه بر ساختمان اصلی این بیمارستان، ساختمان دیالیز و بیماری‌های خاص با ۶۰۰ متر مربع زیربنا و کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) با ۷۵۹ مترمربع زیربنا دیگر بخش‌های این مجموعه درمانی را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 585233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.