تا بهمن ماه امسال از استخر شنای بویین میاندشت بهره‌برداری می‌شود

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بویین میاندشت در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، گفت: استخر شنای ورزشی شهرستان تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز _پنجشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۱_ در مراسم تکریم و معارفه سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بویین میاندشت، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح نشاط عمومی نقش سازنده‌ای دارد.

وی افزود: با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود در حوزه ورزش و جوانان شهرستان، باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و سهم شهرستان محروم بویین میاندشت در حوزه ورزش و جوانان ارتقا پیدا کند.

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بویین میاندشت در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، گفت: استخر شنای ورزشی شهرستان تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. زمین چمن انقلاب و چمن مصنوعی شهر افوس و میاندشت تا سال ۱۴۰۲ تکمیل خواهد شد، همچنین سالن ورزشی محله شش‌جوان پس از اخذ ماده ۲۷ با کاربری ورزشی در اختیار شهرداری بویین میاندشت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بهسازی سالن‌های ورزشی انقلاب، آزادی و ولایت و روستای قره بلطاق در بودجه سال ۱۴۰۱ تعریف شده و در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

در ادامه مهدی اعراب، سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: حوزه ورزش و جوانان با سه محوریت سخت افزار، نیروی انسانی و فعالیت در کنار هم معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: سه نهاد توسعه در حوزه ورزش باید به گونه‌ای دیده شود که همزمان با هم توسعه صورت گیرد، استخر به تنهایی باعث توسعه ورزش نمی‌شود، باید از هم اکنون به فکر گسترش آن باشید.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از زحمات محمد فرحبخش قدردانی و حسین مهدوی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بویین میاندشت معرفی شد.

کد خبر 585206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.