"محمدرضا احمدی‌نژاد" شهردار فردیس شد

محمدرضا احمدی‌نژاد در صحن علنی شورای شهر فردیس به عنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نود و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی شهر فردیس با موضوع سومین مرحله از روند انتخاب شهردار و رأی گیری بین دو گزینه نهایی برگزار و کاندیدای منتخب اعضای شورا برای تصدی سمت شهردار فردیس مشخص شد.

در این نشست محمدرضا احمدی نژاد و سعید صفری دو کاندیدا از هفت کاندیدای تصدی سمت شهردار فردیس هر کدام در ۴۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود و پاسخ به سوالات اعضای شورا در حوزه‌های مختلف پرداختند.

طی رأی گیری که با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر فردیس انجام شد، محمدرضا احمدی نژاد با هفت رأی به عنوان کاندیدای منتخب تصدی سمت شهردار فردیس انتخاب و سعید صفری با کسب دو رأی از نمایندگان مردم فردیس در شورای اسلامی شهردار دور این رقابت‌ها حذف شد.

محمدرضا احمدی نژاد تا کنون مسئولیت معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج را عهده دار است و سابقه سرپرستی شهرداری کرج به مدت هشت ماه در سال ۹۷ و معاونت‌های مختلف این شهرداری را داشته است. همچنین اجرای پروژه‌های مختلف در سطح کرج از جمله بزرگراه شمالی و بزرگراه همت جنوبی در زمان مسؤولیت وی در معاونت عمران شهرداری کرج در حال اجراست.

گفتنی است از هفت کاندیدای معرفی شده از سوی اعضای شورا مدیر روستا، ناصری مقبل و قربانی انصاف دادند، ظهوری منش و شهسواری حذف و سعید صفری و محمدرضا احمدی نژاد به این مرحله راه یافتند.

کد خبر 585185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.