تخفیف ۳۵ درصدی عوارض کسب‌وپیشه

سرپرست شهرداری خمین از اعطای تخفیف ۳۵ درصدی به تمام کسبه، فعالان اقتصادی، بانک‌ها و اصناف به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

حمید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از اعطای تخفیف ویژه ۳۵ درصدی به تمام کسبه، فعالان اقتصادی، بانک‌ها و اصنافی که تابع نظام صنفی نیستند خبر داد و اظهار کرد: این طرح با پیشنهاد شهرداری و موافقت اعضای شورای شهر اعمال می‌شود.

وی افزود: اشخاصی که سال‌های گذشته موفق به پرداخت عوارض کسب (عوارض فعالیت شغلی) خود نشده‌اند، یکم تا سی‌ام تیرماه از تخفیف ۳۵ درصدی عوارض کسب (مشمول بدهی معوق و بدهی سال جاری) و ۴۰ درصد بهای خدمات سال جاری بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: آن دسته از کسبه که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کرده باشند می‌توانند در صورت مراجعه به شهرداری و پرداخت عوارض خود در شش ماه نخست سال جاری از مزایای تخفیف ۵۰ درصدی عوارض و ۴۰ درصدی بهای خدمات پسماند بهره‌مند شوند.

احمدی اضافه کرد: اعمال این تخفیفات در راستای سیاست‌های تشویقی شهرداری برای ترغیب به پرداخت عوارض در زمان مقرر است.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت‌های تعیین شده، شهرداری با جدیت و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، نسبت به وصول عوارض به منظور تأمین منابع مالی برای تسریع در پیشبرد هرچه بهتر فعالیت‌های خدماتی و عمرانی به شهروندان خمین استفاده می‌کند.

کد خبر 585152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.