اتلتیکو قرارداد قرضی گریزمان را تمدید کرد

مهاجم فرانسوی یکی از نقاط‌قوت بزرگ اتلتی بوده و خودش نیز بابت تداوم حضور در اتلتیکومادرید خوشحال است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه اتلتیکومادرید رسماً اعلام کرد که «آنتوان گریزمان» برای فصل جدید در اتلتیکو خواهد ماند. این خبر چندان غافل‌گیرکننده نبود و پیش از این نیز قابل پیش‌بینی بود که مهاجم فرانسوی به کار خود در مادرید ادامه دهد.

در قرارداد بارسلونا با اتلتی، بندی وجود داشت که براساس آن باشگاه مادریدی می‌توانست قرارداد قرضی گریزمان را یک سال دیگر تمدید کند. سران اتلتیکو نیز از عملکرد گریزمان راضی بودند و به این ترتیب بند موردنظر را فعال کردند.

مهاجم فرانسوی یکی از نقاط قوت بزرگ اتلتی بوده و خودش نیز بابت تداوم حضور در اتلتیکو مادرید خوشحال است. او پیام ساده‌ای به رنگ قرمز و سفید در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌داد او در مادرید ماندنی است.

گریزمان از اعتماد کامل سیمئونه و هم تیمی‌هایش برخوردار است. ۱۲ ماه دیگر، در تابستان ۲۰۲۳، اتلتیکو در صورتی که گریزمان را در بیش از ۵۰ درصد بازی‌ها بازی دهد، موظف به خرید او از بارسلونا خواهد بود. وی در اولین فصل قرضی خود، هر زمان که در دسترس بود بازی کرد. به نظر می‌رسد که فصل آینده نیز این امر محتمل است ولی نباید فراموش کرد که رقابت سختی میان او با بازیکنانی چون ژائو فلیکس، کوریا و موراتا در جریان خواهد بود.

هیچ‌کس نمی‌تواند به کیفیت گریزمان شک کند، اگرچه آمارهای او در فصل گذشته بدترین آمارهای دوران حرفه‌ای او بودند. گریزمان سال گذشته تنها سه گل در لالیگا به ثمر رساند و در طول کل فصل نیز فقط هشت بار گلزنی کرد. با این حال باید اشاره کرد که مصدومیت‌های فصل گذشته کمی مهاجم ملی پوش فرانسوی را آزار دادند و اگر او از میادین دور نمی‌ماند، احتمالاً آمار بسیار بهتری ثبت می‌کرد.

در فصل آینده یکی از چالش‌های اصلی سیمئونه کمک به گریزمان است تا فرم قدیمی خود را دوباره به دست بیاورد. این کار مستلزم تلاش زیاد و سخت‌کوشی است اما گریزمان می‌تواند دوباره به روزهای اوج خودش بازگردد تا در دومین سال حضور دوباره اش در مادرید، به یک ستاره تبدیل شود.

کد خبر 585141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.