۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
بازگشت لوکاکو به اینتر

لوکاکو بالاخره به آرزویش رسید و دوباره به ایتالیا بازگشت تا فوتبال خود را در این کشور از سر بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، روملو لوکاکو پس از اینکه بارها در زمان حضورش در چلسی اعلام کرد علاقه مند است تا به اینتر بازگردد، بالاخره به آرزویش رسید و دوباره به ایتالیا بازگشت تا فوتبال خود را در این کشور از سر بگیرد.

بازیکن بلژیکی چلسی که به صورت قرضی راهی اینتر شد، عملکرد قابل قبولی در لندن نداشت و هیچگاه نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود. او سپس در مصاحبه‌ای بحث برانگیز با اسکای اسپورت درباره علاقه‌اش برای بازگشت به اینتر صحبت کرد تا خشم هواداران چلسی و توماس توخل را برانگیزد.

لوکاکو در آن زمان گفت: من واقعاً از ته قلبم امیدوارم که به اینتر برگردم چون هنوز در سطح بالایی هستم و می‌توانم با این تیم افتخارات بیشتری کسب کنم. دوست ندارم بازگشت من به ایتالیا در آخرین روزهای دوران فوتبالم باشد چون هنوز چیزهای زیادی دارم که می‌توانم ارائه کنم و می‌توانم جام‌های بیشتری برنده شوم.

اکنون شش ماه پس از مصاحبه عجیب لوکاکو و یک سال پس از اینکه چلسی او را به یکی از ۱۰ نقل و انتقالات گران قیمت تاریخ تبدیل کرد، مهاجم بلژیکی به اینتر بازگشته است. نراتزوری این مهاجم را به صورت قرضی با مبلغ هشت میلیون یورو ثابت به اضافه دو میلیون یورو پاداش به خدمت گرفته است.

لوکاکو به منظور تسهیل در روند انتقال به اینتر، دستمزد خود را کاهش داده تا به این ترتیب تنها سهم باشگاه ایتالیایی برای پرداخت دستمزد باقی بماند و چلسی در فصل آتی هیچ هزینه‌ای برای او پرداخت نکند.

لوکاکو در طول دو فصل حضور خود در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته، موفق شد در هر فصل بیش از ۳۰ گل به ثمر برساند (۳۴ گل در فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ۳۰ گل در فصل ۲۰۲۰/۲۱). او در فصل دوم خود به اینتر کمک کرد تا نوزدهمین اسکودتو خود را به دست آورد و ۲۴ گل در لیگ به ثمر رساند. در آن فصل، همکاری لوکاکو با لائوتارو مارتینز بسیار درخشان بود و این دو بازیکن شانس خود را این بار زیر نظر سیمونه اینزاگی امتحان می‌کنند.

کد خبر 585140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.