پایان عملیات تسطیح و خاکریزی بوستان مشاهیر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از پایان عملیات تسطیح و خاکریزی بوستان مشاهیر خبر داد و گفت: این عملیات که به‌طورمستمر توسط نیروهای واحد توسعه سازمان درحال انجام بود، به پایان رسیده است.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لوله‌کشی بلوار علوی با توجه به آماده‌سازی بستر مناسب جهت کاشت درختان و گل‌ها توسط واحدهای فنی و توسعه سازمان انجام شده است.

وی افزود: نصب برج نوری در پارک محله‌ای طبیعت کوی امام رضا توسط اداره زیباسازی سازمان و در راستای رفاه حال شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: کاشت گل‌های رز هلندی خریداری شده در نهالستان سازمان توسط نیروهای واحد توسعه و تسطیح زمین ورزشی جنب پارک آفتاب جهت کاشت چمن و درخت، از اقدامات این سازمان برای آماده‌سازی بوستان مشاهیر بوده است.

بیرانوند از تلاش این سازمان برای توسعه فضای سبز خرم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: بستر کاشت گل‌های خریداری شده در سطح شهر آماده شده است‌. ۴۰۰ هکتار فضای سبز در خرم آباد وجود دارد که از میزان ۲۰۰ هکتار کمربند سبز و ۲۰۰ هکتار فضای سبز شهری معابر و بوستان‌های جاده‌ای است.

وی از پایان عملیات تسطیح و خاکریزی بوستان مشاهیر خبر داد و گفت: این عملیات که به طور مستمر توسط نیروهای واحد توسعه سازمان در حال انجام بود، به پایان رسیده است.

کد خبر 585072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.