شست‌وشوی ۳۹۳ سطل زباله در خمین

سرپرست شهرداری خمین از شست‌وشوی ۳۹۳ سطل زباله در سطح شهر طی خردادماه خبر داد و گفت: شست‌وشوی سطل‌های زباله مسیرهای اصلی، هر شب و سطل‌های داخل کوچه‌ها، دو بار در هفته با آهک و ماده سود کاستیک پرک که قدرت چربی‌زدایی بالایی دارد، انجام می‌شود.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع فصل تابستان، گندزدایی، شست‌وشو و آهک‌پاشی سطل‌های زباله مسیرهای اصلی و فرعی شهر به منظور جلوگیری از پراکندگی مواد آلوده و میکروبی انجام می‌شود.

وی از شست‌وشوی ۳۹۳ سطل زباله در سطح شهر خمین خبر داد و افزود: شست‌وشوی سطل‌های زباله مسیرهای اصلی هر شب و سطل‌های داخل کوچه‌ها دو بار در هفته با آهک و ماده سود کاستیک پرک که قدرت چربی‌زدایی بالایی دارد، انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: شهروندان جهت جلوگیری از آلودگی محیط و ایجاد بوی نامطبوع در محله، از ریختن زباله‌های تر بدون رطوبت‌گیری در داخل سطل زباله خودداری کنند و زباله‌های خود را تا زمان جمع‌آوری توسط نیروهای شهرداری، بیرون از منزل نگذارند.

احمدی با اشاره به تلاش شهرداری خمین برای زنده‌گیری سگ‌های بی‌صاحب، تصریح کرد: شهرداری خمین دو اکیپ چهار نفره برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد قرار داده است. این دو اکیپ از ساعت چهار تا ۱۱ صبح مشغول جمع‌آوری زباله‌ها هستند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده سگ‌های بی‌صاحب با شماره تلفن‌های ۰۹۱۰۰۵۲۰۹۴۰( قسمت جنوبی شهر) و ۰۹۳۷۸۱۵۴۰۸۴ (قسمت شمالی شهر) تماس بگیرند و مسائل و موارد تخلف را اطلاع دهند.

کد خبر 585023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.