پخش بیش از ۳ هزار تن آسفالت در معابر شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۳۵۲۸ تن آسفالت در معابر سطح شهر پخش شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان و بهبود عبور و مرور، حدود ۱۹ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شد.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت، حفاری‌ها و ترانشه‌های سطح شهر توسط دو اکیپ پیمانکار و شهرداری انجام شده است.

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه طی این مدت ۳۵۲۸ تن آسفالت در معابر سطح شهر پخش شده است، خاطرنشان کرد: ۴۴۵۳ مترمربع جدول‌گذاری و کانیو به منظور هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از آب‌گرفتگی، مناسب‌سازی و زیباسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها، مرمت یا احداث شده است.

احمدی گفت: با هدف بهسازی و ساماندهی معابر، ۴۴۰۸ مترمربع کف‌فرش در معابر سطح شهر، مرمت، اصلاح و احداث شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی اصلاح و ترمیم کانیو و جدول‌کاری در کوچه شهید بهرامی واقع در خیابان شهید مطهری به متراژ ۴۳ متر، کوچه شهید فارسی واقع در خیابان شریعتی به متراژ ۱۶ متر، کوچه شکوفه واقع در خیابان شریعتی به متراژ ۲۰ متر به منظور هدایت آب‌های سطحی محله و جلوگیری از آب‌گرفتگی انجام شده است.

سرپرست شهرداری خمین از تخریب یک واحد ملک مخروبه واقع در میدان انقلاب اسلامی خبر داد و تاکید کرد: این ملک مخروبه پس از تخریب تسطیح و شن‌پاشی، به پارکینگ عمومی تبدیل می‌شود.

کد خبر 584988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.