توسعه ۱۲ هکتاری شهرک صنعتی داشکن

فرماندار بویین میاندشت گفت: طرح توسعه ۱۲ هکتاری شهرک صنعتی داشکن با محوریت صنایع غذایی پس از تأیید آب منطقه‌ای و محیط زیست و جهاد کشاورزی اجرا می‌شود.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تصویب انفصال محله ششجوان از شهر بویین میاندشت در سفر استاندار اصفهان به شهرستان بویین میاندشت، اظهار کرد: به منظور دریافت خدمات عمرانی قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ ششجوان به روستاهای شهرستان ملحق شود.

وی گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و سازمان مدیریت برنامه و بودجه پیگیری‌هایی انجام داده که تا بهمن ماه ۱۴۰۱ ساختمان فرمانداری تکمیل و بهره برداری شود.

فرماندار بویین میاندشت افزود: با انتقال فرمانداری به ساختمان جدید، این ساختمان در اختیار ادارات فاقد ساختمان مانند اداره کار، محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و صدا سیما قرار می‌گیرد.

معصومی از محوطه سازی ۱۵ مدرسه شهرستان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ در راستای توسعه و تجهیز واحدهای آموزشی خبر داد و افزود: مدرسه حبیب ابن مظاهر و علامه شهر افوس از طریق خیرین مدرسه ساز بازسازی و بهسازی می‌شود.

وی گفت: در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت مصوب شد دانشگاه پیام نور شهرستان و رشته‌های مربوطه در دفترچه کنکور سراسری لحاظ شود تا دانشجویان این مرکز را برای تحصیل انتخاب کنند که خوشبختانه این موضوع اجرایی شد.

فرماندار بویین میاندشت از تخصیص شش میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه پیام نور در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار دانشگاه پیام نور بویین میاندشت پس از ۱۱ سال در سال ۱۴۰۲ افتتاح و ساختمان کنونی دانشگاه تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌شود.

معصومی گفت: در راستای رفع مشکلات پیش روی شهرک صنعتی داشکسن به زودی در شورای برنامه‌ریزی استان خارج از نوبت طرح خارج شدن شهرک صنعتی داشکسن از محدوده شهری به تصویب می‌رسد.

وی از خلع ید سه مورد زمین بلااستفاده در دست سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: قرار است این زمین‌ها به کارگاه‌های کوچک مقیاس تبدیل شود.

معصومی از جانمایی ۶۰ هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان خبر داد و افزود: توسعه ۱۲ هکتاری شهرک صنعتی داشکن با محوریت صنایع غذایی پس از تأیید آب منطقه‌ای و محیط زیست و جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

کد خبر 584982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.