عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم تیرماه

در این بسته خبری از جریمه ماهیانه ۷ میلیارد تومانی تعویق بهره‌برداری از طرح زیرگذر کاشان تا تخصیص اعتبار به کارخانه کمپوست بجنورد در سفر رییس جمهور و پخش عمده معابر شهر گناوه آسفالت می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جریمه ماهیانه ۷ میلیارد تومانی تعویق بهره‌برداری از طرح زیرگذر کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان در جمع اهالی شهرک ۲۲ بهمن با اشاره به محکومیت‌ها و جریمه‌های میلیاردی به جا مانده از دوره قبلی مدیریت این شهر گفت: شهرداری بابت تعویق طرح زیرگذر کاشان که باید خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسید ماهیانه هفت میلیارد تومان جریمه شده است.

تخصیص اعتبار به کارخانه کمپوست بجنورد در سفر رئیس‌جمهور

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: سفر رئیس جمهور به استان با دستاوردهای بزرگ و خوبی همراه بود که تخصیص ۳۵ میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست و خرید زباله سوز یکی از مهم‌ترین آنان است.

بخش عمده معابر شهر گناوه آسفالت می‌شود

جواد رستمی، شهردار بندر گناوه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در مرکز کشور، مقادیر مناسبی قیر فراهم شده که در ماه آینده بخش خیابان‌ها از خیابان‌ها و معابر سطح شهر را آسفالت خواهیم کرد.

۹۹۰ تن زباله ماهانه در محلات جمع‌آوری می‌شود

ابراهیم نیکنام، مسئول واحد خدمات شهری شهرداری محلات گفت: ماهانه بالغ بر ۹۹۰ تن زباله توسط خودروهای حمل زباله شهرداری محلات جمع آوری و به ایستگاه زباله شهر انتقال داده می‌شود.

اختصاص ۳ دستگاه نردبان آتش‌نشانی به بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی اختصاص سه دستگاه نردبان آتش نشانی برای این شهر مصوب شد.

توان انبوه سازان در تأمین مسکن نادیده گرفته نشود

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان مسکن گفت: نباید توان انبوه سازان در تأمین مسکن مورد نیاز شهروندان این شهر نادیده گرفته شود.

اجرای عملیات آسفالت معابر کاشان

حسن بخشنده امنیه، شهردار کاشان از اجرای عملیات آسفالت معابر این شهر با اعتباری حدود ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

شفافیت مالی شهرداری با خزانه‌داری الکترونیک

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: شفافیت مالی شهرداری سمنان در گرو استفاده کامل از سامانه خزانه‌داری است.

اضافه شدن ۳ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر

سعید اکرم‌خانی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین شهر گفت: با تأکید شهردار شاهین‌شهر امسال بازسازی ۲۵ دستگاه اتوبوس در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال قرار گرفت که ۶ دستگاه آن در ابتدای سال جاری به ناوگان اضافه شد.

کد خبر 584952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.