بازرسی‌های دوره‌ای برای تحقق برنامه‌های عملیاتی

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام بازرسی‌های دوره‌ای برای تحقق برنامه‌های عملیاتی در استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید حقیقی با تشریح برنامه‌های این اداره کل در مورد برنامه‌های عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: در مورد پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شیوه‌نامه‌ای توسط این اداره کل با همکاری اداره کل برنامه و بودجه تهیه و تنظیم شده است، از این‌رو جهت انجام هر چه بهتر پایش برنامه عملیاتی، گروهی متشکل از هریک از معاونت‌های تخصصی و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده است.

وی افزود: این گروه بر اساس شاخصه‌هایی که تعیین و تدوین شده برنامه‌های عملیاتی را مورد بررسی قرار داده است و اجرای این برنامه‌ها در مجموع به صورت میدانی و تخصصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: نخستین بازرسی ادواری در راستای پایش برنامه عملیاتی روز چهارشنبه _هشتم تیرماه_ لغایت نهم تیرماه در استان البرز برگزار شد.

کد خبر 584908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.