جشن حجاب دهه نودی‌ها در نجف‌آباد برگزار می‌شود

شهردار نجف‌آباد برنامه‌ها و جشن‌های ویژه دهه ولایت با شعار «فقط به عشق علی (ع)» را تشریح کرد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جشن حجاب دهه نودی‌ها در یادمان شهدای نجف‌آباد، اظهار کرد: در دهه ولایت و همزمان با عید قربان تا عید غدیر سلسله جشن‌های «فقط به عشق علی (ع)»، در پارک و بوستان‌های مناطق مختلف شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موسیقی، گروه سرود، گروه آکروبات، شعبده‌بازی و آیتم‌های کودکانه از بخش‌های مختلف این برنامه است، افزود: هدف از برگزاری این برنامه افزایش شادی و نشاط اجتماعی میان شهروندان در مناطق مختلف است.

شهردار نجف‌آباد از مشارکت در اجرای دو مجموعه برنامه فرهنگی مذهبی به مناسبت دهه ولایت در میدان امام خمینی (ره) و پارک لاله خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی محفل ادبی غدیر در مجموعه علامه دهخدا ویلاشهر و مجموعه فرهنگی و کتابخانه عمومی فرهنگ یزدانشهر، نشست هم‌اندیشی تخصصی غدیر در کتابخانه خادمی، نشست نویسندگان کوچک به مناسبت روز قلم و جشن ولایت در مجموعه فرهنگی شهید امامی، برپایی نمایشگاه قاب غدیر در نگارخانه فرهنگسرای شهید منتظری و برگزاری برنامه پیمان دوستی ویژه نابینایان در مجموعه فرهنگی شهیدان فتاح‌الجنان از ویژه برنامه‌های مراکز فرهنگی در دهه ولایت است که در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شود.

امامی تصریح کرد: جشنواره تیر و کمان در هفت برج خارون، ازدواج در آئینه اسناد موزه‌های مردم‌شناسی و تاریخ و مفاخر نجف‌آباد، جشنواره ادبی غدیر، بیعت بیت‌ها در مسلخ عشق (شعر و موسیقی) در خانه تاریخی مهرپرور، نمایشگاه اسناد و کتب خطی در خانه تاریخی کبیرزاده، مشق عشق (زنده‌نویسی القاب امام هادی (ع) و جشن یوم‌العهد در خانه ایثار (شهیدان حجتی) از برنامه‌هایی است که در اماکن تاریخی و مراکز گردشگری سازمان از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های اطعام نیازمندان در روز عید غدیر، گفت: برگزاری جُنگ‌های شهروندی و تئاترهای خیابانی با آموزش اصول شهروندی در قالب برنامه‌های شاد و مفرح در بوستان‌های مناطق مختلف شهری برگزار می‌شود.

شهردار نجف‌آباد از تمام شهروندان دعوت کرد با حضور و استفاده از بسترهای فراهم شده، در تقویت روحیه اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادی جامعه سهیم باشند.

کد خبر 584905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.