چابک‌سازی؛ مهم‌ترین مزیت راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی است

رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: با توسعه صدور الکترونیکی پروانه ساختمان، موضوع مهم چابک‌سازی در راستای منافع سه ضلع مثلث انبوه‌سازان و سازندگان، نظام مهندسی و شهرداری اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جعفرپیشه صبح امروز_ چهارشنبه هشتم تیرماه_ در جلسه معرفی سامانه ثبت درخواست الکترونیکی پروانه ساختمان اظهار کرد: سابقه همکاری ما با معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان در راستای چابک‌سازی به سال ۹۳ بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه از راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی بسیار خرسندم، افزود: حق مسلم یک مالک یا انبوه‌ساز است که از ریزهزینه‌هایی که پرداخت می‌کند در شهرسازی اطلاع داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان استان اصفهان با بیان اینکه هماهنگی بین انبوه‌سازان، معاونت شهرسازی شهرداری و نظام مهندسی از گذشته تا به امروز بوده و ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: یکی از مزیت‌های راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی امکان ثبت درخواست ۲۴ ساعته در هفت روز هفته توسط شهروندان است که این مهم پیش از این به دلیل محدودیت ساعت‌های اداری کارکنان بسیار برای سازندگان مشکل‌زا بود.

جعفرپیشه با تاکید بر اینکه زمان برای سازندگان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: البته درخواست می‌شود راهکاری برای پاسخ‌گویی به انبوه سازان و رفع مشکلات احتمالی آنها در رابطه با این سامانه پیش‌بینی شود.

وی پیشنهاد داد: به منظور آموزش عمومی شهروندان، انیمیشن‌های یک دقیقه‌ای از مراحل ثبت درخواست و کار با این سامانه تولید و به صورت عمومی منتشر شود.

رئیس هیئت مدیره انبوه‌سازان استان اصفهان اظهار کرد: با توسعه صدور الکترونیکی پروانه ساختمان موضوع مهم چابک‌سازی در راستای منافع سه ضلع انبوه سازان و سازندگان، نظام مهندسی و شهرداری اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 584869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.