طلاق ۲۲۰ میلیونی ناصر و نیمار

رئیس پی اس جی که همواره از بازیکن برزیلی خود محافظت کرده و حتی در رختکن نیز حامی او بوده است، اعتقاد دارد که بالاخره باید مسیر طرفین از هم جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، تنها یک سال پس از تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن، دوران وینگر برزیلی در این باشگاه به سر آمده و اگرچه هنوز استراتژی مشخصی درباره خروج وی وجود ندارد، اما آینده او نیز در هاله‌ای از ابهام است.

قرارداد نیمار با پی اس جی تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و از اول جولای نیز به طور خودکار تا سال ۲۰۲۷ تمدید می‌شود؛ در نتیجه غول‌های فرانسوی به دنبال انتقال ۲۲۰ میلیون یورویی هستند تا اجازه خروج نیمار را صادر کنند. مارکا دو هفته پیش گزارش داد که مدیران پاریس به نیمار گفته‌اند که بلافاصله پس از پایان فصل، یک باشگاه جدید پیدا کند.

این اتفاق چند سال پس از ریسک بزرگ مهاجم برزیلی روی تیم فرانسوی رخ داد؛ زمانی که او با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو به گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال تبدیل شد و بارسلونا را ترک کرد. البته نیمار خیلی زود پشیمان شد و با رئال مادرید و بارسلونا مذاکراتی انجام داد، اما راهی برای بازگشت پیدا نکرد و تصمیم گرفت یک قرارداد جدید با باشگاهش امضا کند.

درآمد ۴۵ میلیون یورو خالص در هر فصل، نیمار را سومین بازیکن جهان از این حیث قرار می‌داد و تنها کریستیانو رونالدو و مسی در آن زمان دستمزدی بیشتر از او داشتند. با این حال از ابتدای جولای امباپه از هر سه بازیکن پیشی گرفت و به صدر این جدول رسید.

نیمار از زمان جوانی یک ماشین پولسازی بوده است، اما زمانی که ناصر الخلیفی اعلام کرد وقت‌کشی در پاری سن ژرمن به پایان رسیده و برخی بازیکنان باید مسیر خود را جدا کنند، صحبت‌هایش شامل نیمار نیز می‌شد. به این ترتیب رئیس پی اس جی که همواره از بازیکن برزیلی خود محافظت کرده و حتی در رختکن نیز حامی او بوده است، اعتقاد دارد که بالاخره باید مسیر طرفین از هم جدا شود.

کسانی که با نیمار زندگی می‌کنند می‌گویند منشأ مشکلات او مصدومیت‌هایش است که مانع از تمرین منظمش می‌شود. اگرچه درباره توانایی فوتبالی او بحثی وجود ندارد، اما آمادگی بدنی نیمار مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرد. اگرچه حضور بازیکنی همچون نیمار در رختکن همیشه با استقبال خوبی مواجه می‌شود، اما واضح است که پاری سن ژرمن یا به طور خاص الخلیفی دیگر معتقد نیستند که او یک مهره اصلی برای تیمشان محسوب می‌شود.

حالا باید صبر کرد و دید در رختکن کریستوف گالتیه چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا نیمار به مسیر خود در فرانسه ادامه می‌دهد یا خیر؟

کد خبر 584856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.