کاپیتان منچستر در فصل آینده کیست؟

انتخاب کاپیتان توسط تن‌هاگ می‌تواند مسائل زیادی را درباره رویکرد او در رختکن منچستریونایتد مشخص کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم منچستریونایتد فصل گذشته را در حالی به پایان رساند که «هری مگوایر» کاپیتان اصلی شیاطین سرخ بود اما پرسش اصلی این‌جاست که آیا «اریک تن‌هاگ» در فصل آینده نیز رهبری تیم را برعهده دفاع انگلیسی خود می‌گذارد؟

منچستریونایتد در طول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با مشکلات ناراحت کننده زیادی روبه‌رو شد و چالش‌های زیادی برای سرمربی جدید این تیم وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین پرسش‌های حال حاضر، مسئله کاپیتانی در منچستر یونایتد است. اینکه در فصل آینده چه کسی رهبر تیم خواهد بود و بازوبند را به دستش می‌بندد، مسئله‌ای است که می‌تواند کاملاً بر روی عملکرد تیمی اثرگذار باشد.

هری مگوایر چند ماه پس از ثبت رکورد انتقال ۸۰ میلیون پوندی (۹۸ میلیون دلاری) خود از لستر در سال ۲۰۱۹، مسئولیت کاپیتانی در منچستر را برعهده گرفت اما نمایش‌های ضعیف او در فصل گذشته، بیش از پیش همه را دچار شبهه کرد که آیا او واقعاً گزینه مناسبی برای به دوش کشیدن وظایف یک کاپیتان است؟

البته مگوایر هنوز کاپیتان یونایتد است و تن‌هاگ فاش نکرده که آیا تغییری در این زمینه ایجاد خواهد کرد یا خیر. داوید دخیا و برونو فرناندز طی سال‌های اخیر در مقاطعی بازوبند یونایتد را بسته‌اند و کریستیانو رونالدو نیز گزینه‌ای بی‌بدیل برای الهام بخشیدن به بازیکنان درون زمین است.

انتخاب کاپیتان توسط تن هاگ می‌تواند مسائل زیادی را درباره رویکرد او در رختکن منچستر یونایتد مشخص کند. با توجه به اینکه هری در رختکن تیم محبوبیت زیادی دارد، ادامه دادن با او ساده‌ترین راه برای جلوگیری از ناراحتی یک بازیکن کلیدی و برهم خوردن جو رختکن تیم است.

او باید رونالدو را با سیستم خود همراه کند و اسطوره پرتغالی را متقاعد سازد که او در برنامه‌هایش نقشی اساسی دارد. با توجه به مشکلاتی که مگوایر برای بازگشت به فرم خوب خود در پیش دارد، تن هاگ ممکن است او را از فشارهای اضافی رها کند و کاپیتانی را به فرد دیگری واگذار کند.

در این بین، تن هاگ می‌تواند به رونالدو روی بیاورد و سعی کند او را متقاعد کند تا دوران جدیدی را برای یونایتد به شیوه اریک کانتونا رهبری کند. این امر باعث جذب رونالدو می‌شود و می‌توان با اطمینان‌خاطر گفت که در این صورت او در آخرین سال حضورش در منچستر کاملاً متمرکز است.

کد خبر 584847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.