جابه‌جایی درختان مسیر احداث خیابان ۲۴ متری در ضلع شمالی پارک باغشمال

واحد فضای سبز شهری شهرداری منطقه سه تبریز، درختان واقع در مسیر احداث خیابان ۲۴ متری در ضلع شمالی پارک باغشمال را مطابق رأی کمیسیون ماده ۷ آئین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، جابه‌جا می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، واحد فضای سبز شهری شهرداری منطقه سه تبریز، درختان واقع در مسیر احداث خیابان ۲۴ متری در ضلع شمالی پارک باغشمال را مطابق رأی کمیسیون ماده ۷ آئین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، جابه‌جا می‌کند.

شهرداری منطقه سه تبریز درختان موجود بر سر مسیر احداث خیابان ۲۴ متری در ضلع شمالی مجموعه فرهنگی و تاریخی پارک باغشمال را جابه‌جا می‌کند.

جابه‌جایی ۸۵ اصله درخت موجود در این محل، مطابق رأی کمیسیون ماده ۷ آئین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، توسط واحد فضای سبز شهری شهرداری منطقه در روزهای آتی انجام خواهد گرفت.

واحد فضای سبز منطقه این درختان را بعد از هرس کردن، به تپه‌های محوطه استادیوم یادگار امام منتقل می‌کنند و در محل‌های آماده شده کاشته می‌شود.

کمیسیون ماده ۷ آئین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، با حضور یکی از اعضای شورای ششم به انتخاب شورای اسلامی شهر یک نفر به انتخاب شهردار یا معاون شهرسازی و معماری یا معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار می‌شود.

کد خبر 584838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.