ساختمان جدید پذیرش متوفیان بهشت سکینه(س) احداث می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیان بهشت سکینه(س) در سال جاری خبر داد.

محمد محمودی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره پذیرش متوفیان بهشت سکینه (س) واقع در ضلع شمالی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، پرترددترین ساختمان در مجموعه است و روزانه تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های عزادار جهت پذیرش متوفی خود و انجام مراحل اداری کفن و دفن به آن مراجعه می‌کنند.

وی افزود: با توجه به قدمت ساختمان پذیرش متوفیان و فرسوده شدن آن، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر شد که ساختمان جدیدی به مساحت ۸۵۰ مترمربع در دو طبقه احداث شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج تصریح کرد: در حال حاضر نقشه اولیه احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیان بهشت سکینه (س) در حال طراحی است تا پس از بررسی‌های کارشناسانه، به مرحله تصویب برسد.

وی با اشاره به انجام اقدامات ترافیکی در مجموعه بهشت سکینه (س) اضافه کرد: خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی رانندگی و به‌روزرسانی تابلوها در فواصل منظم در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از زیرسازی زیرگذر ضلع غربی بهشت سکینه (س) جهت روکش آسفالت خبر داد و گفت: ساماندهی خیابان و زیرگذر غربی آرامستان جهت تسهیل در ورود و خروج به ویژه در ایام پرتردد و روزهای پایانی هفته امری ضروری است که در حال انجام است.

وی افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی آرامستان به خصوص در روزهای پایانی هفته مقرر شده است که با معاونت حمل‌ونقل جلسه مشترکی برگزار و در خصوص موارد مذکور بحث و تبادل نظر شود.

محمودی‌نژاد تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال ۱۴۰۰، ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به آرامستان بهشت سکینه (س) شاهد بودیم که بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی، شهروندان به زیارت اهل قبور آمدند و با اتخاذ تمهیدات ترافیکی، ساماندهی ورودی و خروجی‌ها، ایجاد دسترسی از شهرک صنعتی بهارستان، کمترین بار ترافیکی را در مجموعه نسبت به سال‌های گذشته داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه آرامستان بهشت سکینه (س) مطالعات گسترده ترافیکی در جهت ساماندهی ورودی و خروجی‌ها انجام شده است که در صورت تصویب طرح در کارگروه زیربنایی استان، طی ماه‌های آینده اقدامات بر اساس آن انجام خواهد شد.

کد خبر 584824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.