روکش آسفالت در منطقه ۵ شهرداری قم اصلاح می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اصلاح روکش آسفالت بلوار خلیج‌فارس حد فاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر (عج) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم‌، زین‌العابدین قراچورلوی در خصوص اهمیت اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر (عج) در بلوار خلیج‌فارس، اظهار کرد: علی‌رغم برنامه‌های اجرایی در نظر گرفته‌شده و پیش‌بینی آن در بودجه، متأسفانه روکش آسفالت این محدوده به علت وجود بعضی محدودیت‌ها، هنوز به اجرا نرسیده است.

وی یکی از موانع اجرایی نشدن عملیات اصلاح آسفالت را زمان‌بر شدن ابلاغ نصاب‌های معاملاتی هیئت دولت دانست و افزود: نصاب معاملات که هیئت دولت باید ابلاغ می‌کرد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دیر ابلاغ شد و به همین دلیل برگزاری کمیسیون معاملات به تعویق افتاد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: بعد از ابلاغ هیئت دولت طی هفته جاری کمیسیون معاملات شهرداری قم برگزار می‌شود و بعد از انجام برآوردهای لازم و ایجاد تمهیدات برگزاری معامله، پیمانکار پروژه انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انجام مقدمات و تشریفات اداری و انتخاب پیمانکار که حدود دو هفته به طول خواهد انجامید، اقدامات لازم جهت اجرای اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر (عج) آغاز خواهد شد و امیدواریم تا ماه آینده تکمیل شود.

قراچورلوی با اشاره به لزوم اصلاح آسفالت معابر، تصریح کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت انجام خواهد داد، اما در بعضی از موارد از حدود اختیارات ما خارج بوده است و تا رفع مشکل باید صبر کنیم.

کد خبر 584817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.