قضاوت امری خطیر است

فرماندار بویین میاندشت گفت: قوه قضائیه به عنوان یکی از سه رکن اصلی حاکمیت، نقش مهمی در گسترش عدل و عدالت در جامعه بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز- سه‌شنبه، هفتم تیرماه ۱۴۰۱- در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان بویین میاندشت ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی، اظهار کرد: قضاوت ارزشمندترین و بالاترین منصب در اسلام است و قوه قضائیه به عنوان یکی از سه رکن اصلی حاکمیت، نقش مهمی در گسترش عدل و عدالت در جامعه بر عهده دارد.

وی افزود: بخش قابل توجهی از خدمات دستگاه قضائی شامل روابط اجتماعی انسان‌ها به ویژه آنجایی که زیاده‌خواهی توسط شخص یا گروهی انجام می‌شود، است، گفت دستگاه قضائی در ایجاد آرامش و آسایش در جامعه تلاش می‌کند.

در ادامه حمید صفاری، رئیس دادگستری شهرستان بویین میاندشت، اظهار کرد: دستگاه قضائی جمهوری اسلامی الگوی موفق برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی است و امروز افتخار داریم که با بهره‌گیری از آیات و روایات و فرهنگ اصیل اسلامی، قوه قضائیه مقتدر داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای قوه قضائیه، گفت: در حال حاضر در دادگستری شهرستان بویین میاندشت افرادی عالم، فرهیخته، پرتلاش در امر بزرگ قضاوت مشغول هستند.

رئیس دادگستری بویین میاندشت افزود: دستگاه قضائی با استفاده از فناوری اطلاعات بروز به قوه قضائیه هوشمند تبدیل شده است، اما تا رسیدن به قوه قضائیه مطلوب فاصله است.

وی گفت: اقدامات انجام شده در قوه قضائیه نشان می‌دهد در مسیر اهداف دستگاه قضائی جمهوری اسلامی در حرکت هستیم تا آرامش و امنیت که مطالبه به مردم است برقرار باشد.

به گزارش ایمنا، به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر دیدار با خانواده شهید قربانعلی احمدی و عیدی محمد احمدی و غبارروبی گلستان شهدای شهر افوس انجام شد.

کد خبر 584771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.