رفع مشکلات میادین کشور امری ضروری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای عالی استان‌ها پیگیر هستیم تا با تمام میادین کشور جلساتی برگزار کنیم تا مشکلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری، امروز -سه‌شنبه، هفتم تیرماه- پس از استماع گزارش ایوب فصاحت اظهار کرد: کشاورزان یک استانی از لحاظ فروش محصولات خود به مشکل خورده بودند و محصولات آنها به فروش نمی‌رفت و کاملاً در حال ورشکستگی بودند.

وی ادامه داد: در تماسی که با مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار داشتم و از مشکلات این کشاورزان گفتم، ایشان هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات کشاورزان را خریداری کردند و در این موضوع شاهد یک اتفاق خوب و مبارکی بودیم که کشاورزان با فروش محصولات خود از سود خوبی بهرمند شدند و مصرف کننده هم با مبلغ مناسبی خریداری کرد و درنتیجه با حذف دلال در این میان هر دو طرف فروشنده و خریدار راضی از خرید و فروش خود بودند و این یک تجربه بسیار موفق بود و از همین روی می‌توان از این مدل خرید و فروش الگوبرداری کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای عالی استان‌ها در تلاشیم و پیگیر هستیم تا با تمامی میادین کشور جلساتی را برگزار کنیم، تا با یک راهکار مناسب بتوانیم با حذف واسطه کشاورز و خریدار را منتفع سازیم.

کد خبر 584751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.