اهمیت راه‌اندازی فروشگاه‌های برخط در پایتخت

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بتوانیم فروشگاه‌های برخط را راه‌اندازی کنیم می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و مشاغل جدید ایجاد کنیم. در عین حال می‌توانیم سرمایه‌های شهر را به سمت بهره‌وری بالاتر هدایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر تشکری‌هاشمی امروز -سه‌شنبه، هفتم تیرماه - در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار فضاهایی هستند که مردم از گرانی به آن پناه می‌آوردند، اظهار کرد: ضایعات را از زمین تا میادین و از خانه‌های مردم تا محل دفن زباله، با هزینه گزاف جابه‌جا می‌کنیم و درخواستم این است که مدیرعامل سازمان توضیحاتی ارائه دهد که چه برنامه‌ای برای مدیریت این موضوع دارد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مترو شاید محل مناسبی برای عرضه محصولات نباشد، ادامه داد: با این وجود عرضه محصولات در این ایستگاه‌ها مطرح اما عملیاتی نشد و تقاضا داریم در این زمینه توضیح داده شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بتوانیم فروشگاه‌های برخط را راه‌اندازی کنیم می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و مشاغل جدید ایجاد کنیم. در عین حال می‌توانیم سرمایه‌های شهر را به سمت بهره‌وری بالاتر هدایت کنیم.

کد خبر 584720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.