پیشرفت سازمان صنایع هوایی در تعمیرات، طراحی و ساخت هواپیما

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های زیرمجموعه سازمان صنایع هوایی در سال‌های گذشته اقدامات رو به رشدی در تعمیرات هواپیماهای نظامی و تجاری، تقویت ناوگان بالگردی جمهوری اسلامی و همچنین طراحی و ساخت انواع پهپاد و هواپیماهای سبک، آموزشی و جنگنده انجام داده است.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازدید جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح اظهار کرد: در این بازدید امیر خواجه‌فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی و معاونان وی گزارشی از اقدامات و عملکرد این سازمان در حوزه‌های مختلف صنایع هوایی ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده بخش‌های زیرمجموعه سازمان صنایع هوایی در سال‌های گذشته اقدامات رو به رشدی در تعمیرات هواپیماهای نظامی و تجاری، پشتیبانی و تقویت ناوگان بالگردی جمهوری اسلامی و همچنین طراحی و ساخت انواع پهپاد و هواپیماهای سبک، آموزشی و جنگنده انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستیابی سازمان صنایع هوایی به توانمندی‌های بالا در طراحی، ساخت و ارتقای موتورهای هوایی، گفت: در حال حاضر شرکت‌های وابسته به این سازمان در تعمیر و نگهداری هواپیماهای تجاری داخلی و بعضی از کشورهای دیگر، در سطح استانداردهای بین‌المللی خدمات ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین از خطوط تولید موتورهای جت، خطوط تولید پهپاد و مرکز تعمیر موتور هواپیماهای تجاری بازدید کردند.

کد خبر 584663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.