اعزام ۲۴۰ دانش‌آموز مددجوی امداد به مشهد و قم

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از مددجویان دختر نیز در قالب طرح یاس برای زیارت حضرت معصومه(س) به شهر قم، اعزام شدند.

آرش محمدحسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۰ دانش‌آموز پسر تحت پوشش در طرح مدارس همدل برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تا پایان تابستان امسال ۵۲۰ دانش‌آموز و دانشجو به اردوهای زیارتی اعزام می‌شوند، افزود: در مرحله اول، ۲۰۰ نفر از مددجویان دختر نیز در قالب طرح یاس برای زیارت حضرت معصومه (س) به شهر قم، اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه چهار گروه اعزامی دیگر از دانش‌آموزان و دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد به مشهد اعزام خواهند شد، افزود: در طرح شوق زیارت، ۸۰ نفر از مادران و دختران مددجو با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری به مشهدالرضا اعزام شدند.

وی اجرای اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی را از بسترهای مناسب اقدامات فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها، در کنار آموزش نظری، کلاس‌های تربیتی و فرهنگی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد. اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آن‌ها شده و تأثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش‌آموزان و دانشجویان داشته است.

کد خبر 584657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.