شماره سادیو مانه در بایرن‌مونیخ مشخص شد

مانه با لیورپول قهرمان اروپا شد و حالا قرار است فصل جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود شروع کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «سادیو مانه» مهاجم سنگالی از لیورپول به قهرمان بوندسلیگا یعنی بایرن‌مونیخ پیوست و مشتاقانه منتظر است تا فصل جدیدی را در دوران حرفه‌ای فوتبال خود آغاز کند.

بایرن مونیخ چند روز است که خرید سادیو مانه را رسماً اعلام کرده و قرار است این بازیکن سنگالی در ترکیب باواریایی‌ها شماره ۱۷ را به تن کند.

مهاجم ملی‌پوش سنگالی با انتقال ۴۱ میلیون یورویی (۴۳ میلیون دلاری) از تیم لیورپول به مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا پیوست. او شش سال پربار را در آنفیلد گذرانده بود و در این مدت ۱۲۰ گل به ثمر رساند. مانه با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس شد و حالا قرار است تا فصل جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود شروع کند. قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

بایرن پس از تکمیل پروسه طاقت‌فرسای جذب مانه، اعلام کرد که وی شماره ۱۷ جدید آن‌ها خواهد بود. مانه درباره پوشیدن این شماره گفت: شماره ۱۷ را در بایرن انتخاب کرده‌ام و قصد دارم با تیمم و این شماره، موفقیت‌های زیادی را جشن بگیرم. من واقعاً مشتاق هستم که به زودی با هم تیمی‌های جدیدم آماده سازی برای فصل تازه را آغاز کنم.

مانه، چهار سال گذشته در تیم لیورپول شماره ۱۰ را بر تن داشت. پیش از این شماره ۱۷ پیراهن بایرن مونیخ در اختیار بازیکنانی چون مارک فن بومل و ژروم بواتنگ بوده است.

کد خبر 584649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.