ضرورت بازگشایی مسیرهای شهری در نیشابور

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: لایحه بازگشایی تقاطع امیرکبیر و خیابان ۱۷ شهریور تصویب شد تا مشکلات این منطقه رفع شود و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

احمد همت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تصویب لایحه پیش‌نویس توافقنامه تملک قسمتی از ملک شرکت مخابرات جهت بازگشایی تقاطع امیرکبیر و خیابان ۱۷ شهریور خبر داد و اظهار کرد: با بازگشایی ادامه بلوار ۳۲ متری امیرکبیر تا مشکلات محدوده کال جنگل که مطالبه عمومی شهروندان در ادوار مختلف شورای اسلامی شهر بوده است، رفع شود، همچنین دسترسی عمومی از مسیر شرق به غرب و بالعکس تسهیل و از بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: مبلغ کل توافق حدود ۱۰۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بوده که حدود ۹۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زمین معوض تحویل داده شده و حدود ۱۰ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب مخابرات واریز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: لازم است این خبر خوش را به شهروندان بدهیم که در آینده‌ای نزدیک این مسیر بازگشایی خواهد شد تا مشکلات این منطقه رفع و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود و بدانند که دغدغه مدیریت شهری رفع چالش‌ها است.

وی در خصوص مصوبات دیگر شورای اسلامی شهر نیشابور، افزود: قرارداد شهرداری با پیمانکار منتخب در زمینه نگهداری فضای سبز منطقه گردشگری و بلوار جمهوری مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، افزایش مسیرهای شهری سبب می‌شود، بار ترافیکی در سطح شهر کاهش یابد و شهروندان سریع‌تر به مقصد برسند، این موضوع در کاهش اتلاف وقت و انرژی مؤثر است و مردم مدت زمان زیادی را در ترافیک و آلودگی هوا سپری نمی‌کنند، لذا شورای اسلامی شهر نیشابور برای تردد بهتر شهروندان در تلاش برای بازگشایی مسیرهای شهری است.

کد خبر 584616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.